سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ خرداد ۱۳۹۴ در ۲:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

«آوازهای سرزمین من» در سینما روایت اکران می‌شود

avazhaye-sarzamin

فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» ساخته عباس رافعی در چهل و سومین جلسه سینما روایت اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» ساخته عباس رافعی در چهل و سومین جلسه سینما روایت اکران می‌شود.

سوره سینما- «آوازهای سرزمین من» اولین فیلم سینمایی است که درباره شکل گیری گروهک تروریستی داعش در ایران ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی امیر حسین شریفی علی رغم آماده بون نسخه نهایی فیلم نتوانست به جشنواره فیلم فجر راه یابد.

فیلمبرداری «آوازهای سرزمین من» ۱۱ شهریور  سال گذشته در لبنان آغاز شد و پس از طی چندین جلسه فیلمبرداری در مناطق جنوبی لبنان گروه فیلمبرداری همزمان با عید قربان به تهران و لوکیشنی در منطقه رباط کریم آمد تا ادامه فیلمبرداری مربوط به عملیات‌های داعش در این منطقه فیلمبرداری شود و در نهایت هم بخش‌های پایانی این فیلم نیز در مناطق شمالی لینان مقابل دوربین رفت.

چهل و سومین جلسه سینما روایت به اکران و بررسی «آوازهای سرزمین من» اختصاص دارد. چهل و سومین جلسه سینما روایت روز یکشنبه ۱۰ خرداد راس ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>