سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

نظر برزو ارجمند درباره کارگردانی جلیلوند/ خوشحالم برای نقشی ویژه نامزد جایزه شده‌ام

borozoo-arjmand

برزو ارجمند از این که برای نقشی ویژه و متفاوت نامزد دریافت جایزه شده ابراز خرسندی کرد.

برزو ارجمند از این که برای نقشی ویژه و متفاوت نامزد دریافت جایزه شده ابراز خرسندی کرد.

ارجمند به سوره سینما گفت: راستش هدف من هیچ وقت گرفتن جایزه نبوده، اما حتی نامزد شدن در یک جشنواره سینمایی هم اتفاق خوبی است و اگر جایزه بگیرم خیلی خوشحال می شوم. از اینکه زحمت من و دیگر همکارانم دیده شده احساس خیلی خوبی دارم.

وی افزود: فعالیت و عملکرد پنج دوست دیگری که برای این فیلم نامزد شده‌اند، پررنگ تر بوده و دیگر بازیگران طول نقش بیشتری داشتند، اما مورد توجه واقع شدن کاراکتر خاصی که من در قالب آن قرار گرفتم یک اتفاق ویژه برای من به حساب می آید. این نقش متفاوت اساسا برای خودم خیلی دوست داشتنی بود و هست.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا از جشنواره سی و سوم به بعد در انتخاب های خود سخت‌گیرتر شده، توضیح داد: سختگیری و حساسیت زیاد برای انتخاب نقش، عادتی است که همیشه با من همراه بوده. اما من هم مثل هر بازیگر دیگری که از این راه امرار معاش می‌کند، گاهی مجبورم حضور در پروژه هایی را بپذیرم که به طور صد در صد ایده آل من نیست. به طور کلی در سینمای ما کمبود فیلمنامه خوب احساس می‌شود و این مشکلی است که همه هنرِپیشه ها با آن درگیر هستند.

ارجمند درباره اینکه این روزهای خود را چگونه می گذراند، بیان کرد: مدتی است مشغول تولید سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی هستیم که برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده می شود. کار ما تا پس از شروع ماه مبارک رمضان هم طول بکشد.

برزو ارجمند در فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند با آفرین عبیسی، امیر آقایی، نیکی کریمی و … همبازی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>