سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اسفند ۱۳۹۱ در ۳:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

موسسه هنرهای تصویری «سوره» کدام فیلم‌ها را عرضه می‌کند؟

vac-soureh

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری «سوره» از عرضه انیمیشن ۹۵ قسمتی «شکرستان‌»، نسخه‌ی دی وی دی ناین «یه حبه قند» و فیلم‌های سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «پروانگی» و«سیب و سلما» خبر داد.

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری «سوره» از عرضه انیمیشن ۹۵ قسمتی «شکرستان‌»، نسخه‌ی دی وی دی ناین «یه حبه قند» و فیلم‌های سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «پروانگی» و«سیب و سلما» خبر داد.

سوره سینما- ایسنا نوشت: محمود کاظمی درباره عرضه انیمیشن «شکرستان» گفت: مجموعه «شکرستان» از جمله تولیدات واحد انیمیشن حوزه هنری است که با استقبال زیادی روبرو شد. موسسه هنرهای تصویری سوره برنامه‌ریزی کرده است تا این انیمیشن را در ۹۵ قسمت از هفته آینده وارد شبکه نمایش خانگی کند. در نظر داریم هر دو هفته یک بار، پنج قسمت از این مجموعه را در یک پکیج به بازار عرضه کنیم.

وی درباره عرضه محصولات سینمایی نیز توسط این موسسه نیز خاطر نشان کرد: در هفته‌های آینده نسخه دی وی دی ناین فیلم سینمایی «یه حبه قند» در پکیجی بسیار جالب که شامل عکس‌ها‌، پوستر‌ها‌ و صحنه‌های حذف شده این فیلم است، وارد بازار می‌شود. کیفیت این نسخه، بسیار بالاتر از نسخه عرضه‌ شده‌ی قبلی خواهد بود و همان‌طور که گفتم مواردی نیز به آن اضافه شده است. همچنین قصد داریم تا ۱۰ روز آینده فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» و همچنین فیلم خارجی «زن سیاه پوش» که محصول سال ۲۰۱۲ است را وارد شبکه نمایش خانگی کنیم.

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره در پایان از تلاش برای عرضه دو فیلم سینمایی «پروانگی» و «سیب و سلما» تا پایان سال خبر داد و تاکید کرد که در صورت فراهم نشدن امکان عرضه آن‌ها در سال ۹۱‌، این موسسه دو فیلم را ابتدای سال آینده روانه بازار خواهد کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>