سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

«قشنگ و فرنگ» به نیمه رسید/ آزیتا موگویی یک فیلمنامه گروهی را کارگردانی می‌کند

vahid-mousaian

۵۰ درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی وحید موسائیان انجام شده است.

۵۰ درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی وحید موسائیان انجام شده است.

آزیتا موگویی یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» به سوره سینما گفت: این روزها در منطقه بهارستان تهران مشغول فیلمبرداری هستیم و تا کنونی نیمی از سکانس‌های «قشنگ و فرنگ» فیلمبرداری شده است. بخشی از کار ما نیز در پاریس و دبی پی گرفته می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه وقت فیلم دوم خود را در مقام کارگردان جلوی دوربین می‌برد، اضافه کرد: در حال حاضر فیلمنامه ای در حال نگارش است که چند نویسنده وظیفه سر و شکل دادن به آن را بر عهده دارند. این متن هم مثل تجربه اولم داستانی اجتماعی دارد، اما شباهتی با «تراژدی» ندارد. پیش بینی می‌کنم نیمه پاییز امسال این پروژه را که هنوز نام مشخصی هم ندارد کلید بزنیم.

رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین، هانیه توسلی، بیتا فرهی و احترام برومند از بازیگران «قشنگ و فرنگ» هستند. وحید موسائیان نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>