سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

شورجه «شهابی از جنس نور» را تدوین می‌کند

jamal-shoorjeh

جمال شورجه فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» به کارگردانی محمدرضا اصلانی را تدوین می‌کند.

تدوین فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» به کارگردانی محمدرضا اصلانی زیر نظر جمال شورجه انجام می‌شود.

مهدی مددکار مدیر تولید فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» به سوره سینما گفت: تدوین این فیلم زیر نظر جمال شورجه آغاز شده است. محمدرضا دلپاک صداگذاری را انجام خواهد داد و محمدرضا علیقلی برای «شهابی از جنس نور» موسیقی خواهد ساخت. با انجام مراحل فنی فیلم احتمالا اردیبهشت ماه آماده نمایش خواهد شد.

وی افزود: در پروسه تولید این فیلم در لبنان همه چیز به خوبی انجام شد و مشکل خاصی نداشتیم. این فیلم موضوع جدیدی را مطرح می‌کند و قصه درباره دو ایرانی است که برای ساخت مستند به سوریه می‌روند. ما فیلم را به دلیل مشکلات سوریه، در لبنان تصویربرداری کردیم. اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر سال ۹۲ خواهد بود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پنج عصر» ادامه داد: «پنج عصر» به کارگردانی ابراهیم فروزش در خردادماه کلید زده خواهد شد. البته اگر برای حمایت مالی با فارابی به نتیجه قطعی برسیم. اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کودک خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>