سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

«بلوک ۹ خروجی ۲» به ایتالیا می‌رود

bolooke-9-khorooji-2

فیلم سینمایی «بلوک ۹ خروجی ۲» ساخته علیرضا امینی در جشنواره کیمرای ایتالیا روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «بلوک ۹ خروجی ۲» ساخته علیرضا امینی در جشنواره کیمرای ایتالیا روی پرده می‌رود.

علیرضا امینی به سوره سینما گفت: فستیوال فیلم کیمرا که در ایتالیا برگزار می‌شود از من دعوت کرده برای نمایش فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» در این رویداد حضور داشته باشم. این فستیوال از اول تیرماه می‌شود و من به زودی سفری به ایتالیا خواهم داشت. این فیلم در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارد و امسال سیزدهمین دوره برگزاری آن است.

وی همچنین درباره پروژه جدید سینمایی خود افزود: قرار بود ابتدای سال ۹۴ فیلم سینمایی «عقربه روی ۲۲۰» را با بازی حامد بهداد کلید بزنیم، اما به دلیل برخی از مسائل شخصی، زمان کلید خوردن این پروژه به تعویق افتاد و به احتمال زیاد پاییز امسال کار را شروع می‌کنیم.

اتحادیه انجمن فرهنگی فیلم کیمرا در سال ۲۰۰۲ آغاز به کار کرد که به ترویج فرهنگ سینما با همه تنوع ساختاری آن، از طریق اکران فیلم‌ها، برگزاری جلسات بحث و تبادل نظر، انتشار مقالات می‌پردازد، بیشتر از ۱۱ سال است که جشنواره میزبان فیلم های مستقل بومی و بین المللی است. نخستین دوره این جشنواره در سال ۲۰۰۳ برگزار شد.

فیلم سینمایی «بلوک ۹ خروجی ۲» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا امینی و با بازی امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، الهام کردا ، حمید آذرنگ و … درباره دختربچه کوچکی است که پس از جدایی پدر و مادرش از یکدیگر دچار مشکلات روحی شدیدی می‌شود. علیرضا امینی فیلم‌های سینمایی «استشهادی برای خدا»، «هفت دقیقه تا پاییز»، «انتهای خیابان هشتم» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>