سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۳۹۴ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

دسترسی کودکان به فضای مجازی موضوع «دروغ معصومانه»

roya-sharif

فیلم سینمایی «دروغ معصومانه» با موضوع دسترسی کودکان به فضاهای مجازی ساخته می‌شود.

فیلم سینمایی «دروغ معصومانه» با موضوع دسترسی کودکان به فضاهای مجازی ساخته می‌شود.

رویا شریف تهیه‌کننده سینما به سوره سینما گفت: در تدارک تولید یک فیلم سینمایی با نام «دروغ معصومانه» هستیم، چون کارگردان این اثر فیلم اولش است ترجیح می دهم که بعدا او را معرفی کنم. این فیلم در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد. داستان «دروغ معصومانه» در مورد دسترسی بچه ها به سی دی ، اینترنت، ماهواره و فضای مجازی است که این روزها تبدیل به یک معضل شدید اجتماعی شده است. این فیلم می تواند یک هشدار تکان دهنده به خانواده ها باشد تا بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» ادامه داد: به دنبال جذب حمایت ارگان‌هایی هستم که سوژه این فیلم برایشان مهم باشد و از خطرات این معضل آگاه باشند. امیدوارم که بتوانم به زودی حمایت های مورد نظر را برای ساخت این فیلم به دست بیاورم.: تصمیم دارم که از بازیگران چهره برای فیلم استفاده کنم. فکر می کنم موضوع فیلم بسیار حیاتی است، به همین دلیل حضور چهره ها هم می‌تواند به جذب مخاطب برای دیدن فیلم کمک کند و هم بازگشت سرمایه را برایمان به دنبال داشته باشد.

رویا شریف تهیه‌کننده فیلم‌های «عملیات مهدکودک» و «اکباتان» است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>