سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۱ در ۹:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
قریبیان در گفتگو با سوره سینما:

برای «گناهکاران» جایی در لیست اکران نوروزی نیست

Neshast Gonahkaran_014

بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی «گناهکاران» تاکید کرد ترجیح می‌دهد فیلمش تابستان ۹۲ اکران شود.

فرامرز قریبیان کارگردان فیلم سینمایی «گناهکاران» درباره اکران عمومی‌ فیلمش به سوره سینما گفت: من هم مثل خیلی از فیلمسازان، نوروز را زمان مناسبی برای اکران فیلمم می‌دانم ولی نمی‌خواهم وارد دعواهای اکران نوروزی شوم و ترجیح می‌دهم تابستان و اوایل تیر ماه فیلم اکران شود. آنقدر فیلم‌های زیادی در لیست اکران نوروزی هست که دیگر جایی برای ما وجود ندارد.

قریبیان افزود: استقبال از «گناهکاران» در جشنواره فجر خیلی خوب و راضی‌کننده بود. از این بابت خوشحالم و مطمئنم که اگر فیلم در زمان مناسبی اکران شود و دچار ممیزی مجدد نشود با استقبال خوبی در اکران عمومی رو به رو خواهد شد مطمئنم اکثر مردم فیلم را دوست داشته باشند.

وی در مورد ممیزی فیلم عنوان کرد: وزارت ارشاد مسائلی را در مورد فیلم عنوان کرده است و با پلیس هم باید صحبت‌هایی داشته باشیم. هنوز معلوم نیست که فیلم در اکران عمومی کوتاه شود یا خیر. شاید فیلم بلند شود. هنوز معلوم نیست.

 این بازیگر در مورد تجربه حضورش در جشنواره فیلم فجر گفت: هم از من و هم از فیلم استقبال خوبی شد. فستیوال خیلی خوبی بود. همه چیز عالی بود. من در افتتاحیه و در روز نمایش فیلم در برج میلاد، به جشنواره رفتم. بعد از نمایش فیلمم با اهالی مطبوعات و منتقدین صحبت کردم. دوستان از من و فیلمم خیلی خوب استقبال کردند. بعد از مدت‌ها دوستان قدیمی و همکارانم را دیدم. از دیدن همکاران در جشنواره فجر خیلی خوشحال شدم. دیدار دوستان همیشه برایم لذت‌بخش بوده و هست. مخصوصا که خیلی اهل جمع نیستم و مدت‌ها بود که در چنین جمعی حضور پیدا نکرده بودم.

قریبیان در مورد ادامه فعلیت فیلمسازی پسرش سام قریبیان گفت: پسرم در معتبرترین دانشگاه آمریکا لیسانس کارگردانی گرفته است و تحصیل کرده این رشته است. هدفش فیلمسازی است و قطعا این رشته را دنبال می‌کند. باید ببینیم که برای تجربه کارگردانی‌اش، چه پیش می‌آید.

فرامرز قریبیان با فیلم سینمایی «گناهکاران» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. رامبد جوان به خاطر بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>