سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

«آه ای عبدالحلیم» فضایی امیدبخش دارد/ پیش‌تولید را شروع کردیم

ehsan-abdi-poor

احسان عبدی‌پور از آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» خبر داد.

احسان عبدی‌پور از آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» خبر داد.

احسان عبدی پور، در مورد تولید فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» به سوره سینما گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی را آغاز کرده ایم. به تازگی از بوشهر برای انتخاب لوکیشن ها که قرار است فیلم در آنجا تولید شود باز گشته ایم. امیدوارم بتوانیم شهریور فیلم را کلید بزنیم.

وی ادامه داد: «آه ای عبدالحلیم» یک قصه اجتماعی دارد. همچنین با داشتن یک تم طغیان یک پیشنهاد اجتماعی در رابطه با سیستم برخورد با آدم ها در جامعه می دهد، ضمن اینکه دارای یک فضای امید بخش نیز است.

کارگردان فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» در رابطه با داستان این فیلم سینمایی تصریح کرد: این فیلم داستان عده ای جوان است که تصمیم دارند به یکباره فرم زندگی خود را تغییر دهند. از آنجا که داستان در یک فضای بومی روایت می شود، تصویربرداری فیلم نیز در بوشهر انجام خواهد شد.

عبدی‌پور در رابطه با بازیگران فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» خاطر نشان کرد: در کنار بازیگران بومی حتما از چند بازیگر چهره نیز برای این کار بهره خواهیم برد. در واقع ترکیبی از بازیگران چهره و بومی در این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>