سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

«فراموشی»، مجموعه‌ای درباره توکل/ امین زندگانی در شب‌های قدر روی آنتن شبکه اول

amin-zendegani

امین زندگانی از بازی در یک سریال مناسبتی برای پخش در شب‌های قدر خبر داد.

امین زندگانی از بازی در یک سریال مناسبتی برای پخش در شب‌های قدر خبر داد.

زندگانی به سوره سینما گفت: این روزها مشغول بازی در یک مینی‌سریال هستم. این مجموعه ۵ قسمتی «فراموشی» نام دارد و سعید سلطانی آن را کارگردانی کرده است. این سریال برای پخش در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان آماده می‌شود. در این مجموعه که اولین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد با سیاوش خیرابی و نگین صدق‌گویا همبازی هستم.

وی افزود: من در این سریال ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی هستم. کاراکتر من کسی است که با مشکل حادی روبرو می‌شود اما توکل می کند و به گونه ای با آن برخورد می کند که در آخر نتیجه متفاوتی از این توکل می‌گیرد. این مجموعه برای پخش از شبکه اول آماده می‌شود و قرار است در شب هایی که «پایتخت» پخش نمی‌شود، روی آنتن برود.

«فراموشی» به صورت مشترک توسط اصغر عبدالهی و سعید شاهسواری نوشته شده و امین زندگانی، سیاوش خیرابی، نگین صدق‌گویا، محسن افشار و الهام نامی بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: سام شکرچیان مردی ۴۵ ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله‌ کلان به شدت عصبانی و آشفته است و این آشفتگی باعث می‌شود تا در راه شمال، با یک وانت تصادف کند. این آغاز ماجراست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>