سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب

«آشوب» بعد از ماه رمضان کلید می‌خورد/ قصه‌ای با ۱۸ کاراکتر اصلی

kazem-rast-goftar

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار پایان ماه رمضان آغاز می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار پایان ماه رمضان آغاز می‌شود.

راست‌گفتار که بعد از «چک» فعالیتی در عرصه کارگردانی نداشت به سوره سینما گفت: مراحل پیش تولید فیلم رو به اتمام است و به زودی با قطعی شدن همه عوامل کارمان را شروع می‌کنیم. این فیلم با هزینه بخش خصوصی تامین می شود به همین خاطر سعی داریم در روند تولید کار را با وسواس بیشتری پیش ببریم. کل کار در تهران جلوی دوربین خواهد رفت اما چند سکانس جزیی در رامسر و آبادان هم فیلمبرداری خواهیم داشت.

وی با تایید حضور محمدرضا شریفی نیا و ۴۳ بازیگر در فیلمش افزود: این فیلم به خاطر موضوعی که دارد ۱۸ کاراکتر اصلی قصه را روایت می کنند و در سراسر فیلم حضورشان به چشم می‌خورد. داستان یک خطی پیش می‌رود.

داستان فیلم «آشوب» در سال ۱۳۲۰ شمسی اتفاق می افتد و داستان یک جوان هنرمند و تحصیل کرده به نام «آشوب» است که در تئاتر لاله زار آواز می خواند. هرچند او از تحصیلات مناسبی برخوردار است اما چندان موفق نیست، به همین دلیل مجبور می شود تا برای موفقیت بر موج سیاست سوار شود و آشوبی را در شهر به پا می کند.

کاظم راست‌گفتار فیلم‌های «نقاب»، «پسر تهرونی» و «عروس خوش قدم» را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>