سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۴ در ۹:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

گلایه بازیگر «گاهی به پشت سر نگاه کن»/ تلویزیون پول ندارد، مجموعه نسازد

hesam-mahmoodi

حسام محمودی بازیگر مجموعه رمضانی شبکه دو از وضعیت پرداخت دستمزدها در تلویزیون انتقاد کرد.

حسام محمودی بازیگر مجموعه رمضانی شبکه دو از وضعیت پرداخت دستمزدها در تلویزیون انتقاد کرد.

محمودی درباره آخرین فعالیت های خود به سوره سینما گفت: این روزها در حال تمرین نمایشی با نام «تخلف میزانسنیک سهراب» به کارگردانی حمید دهقانی هستم که از ۲۱ تیرماه در سالن انتظامی روی صحنه می‌رود. در حوزه سینما هم فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی را در نوبت اکران دارم. تجربه حضور در این فیلم یکی از بهترین کارهای من بود و می‌توان گفت پشت صحنه برایم حکم دانشگاه را داشت از آن جهت که در کنار بازیگران پیشکسوت و روح الله حجازی بسیار آموختم.

وی افزود: علاوه بر این ها حضور محمود کلاری فرصت مغتنمی بود تا من شناخت بیشتری از او داشته باشم. پیش از این هربار که از کلاری تعریف می‌شد فکر می کردم به حساب سن و سال و تجربه شان است اما برخورد نزدیک نظر من را تغییر داد. وقتی او بعد از ۱۲ ساعت کار هنوز لبخند بر لب دارد، دیگر جرات نداری دم از خستگی بزنی. به طور کل در فضایی خوبی کار پیش رفت و حضور تک تک افراد برایم اتفاق خوبی را رقم زد.

محمودی که این شب‌ها سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» را روی آنتن دارد مثل همه همکاران خود بابت دریافت ستمزد از تلویزیون گله‌مند است. وی در این باره گفت: وقتی تلویزیون پول ندارد پس فیلم و مجموعه هم نباید بسازد. در چنین شرایطی چطور می‌خواهیم با سریال های ترکی رقابت کنیم و از مردم بخواهیم تلویزیون ما را تماشا کنند. تلویزیون کمی به مساله نان و نمک معتقد باشد باید بداند نفرین خیلی ها پشت سرش است.

بازیگر «خسته نباشید!» ادامه داد: عده زیادی باید دنبال دستمزدشان باشد و صدایشان هم به جایی نمی رسد در حالی که یک سری به خاطر نامشان مدام کارهای تکراری می کنند و دستمزدهای عجیب و غریب می‌گیرند. امیدوارم این آخرین کارم با تلویزیون باشد و بعد از این فرصت‌های بهتر را از دست ندهم.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری با بازی امین تارخ، بهاره کیان افشار، حسام محمودی، الیکا عبدالرزاقی و … از شبکه دو پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>