سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۴ در ۹:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

حضور متفاوت ستاره‌ها در «عادت نمی‌کنیم»/ فیلمی برای مردم

adat-nemikonim

فیلمبرداری دومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان با حضور ستاره‌های سینما به پایان رسید.

فیلمبرداری دومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان با حضور ستاره‌های سینما به پایان رسید.

این کارگردان درباره تازه ترین تجربه سینمایی خود به سوره سینما گفت: تدوین همزمان با کار آغاز شد و این روزها در حال انجام است. «عادت نمی‌کنیم» تجربه خوبی بود که با حضور بازیگران باتجربه سینما رقم خورد. حضور هدیه تهرانی بعد از سال ها در این فیلم اتفاق افتاد و یکی از نقش های اصلی و تاثیرگذار بر دوش او بود. این فیلم ۴ کاراکتر اصلی دارد و علاوه بر حمیدرضا آذرنگ که نقش مقابل تهرانی بود ساره بیات و محمدرضا فروتن هم کاراکترهایی بودند که قصه را پیش می‌برند.

وی افزود: به خاطر فیلمنامه و قصه متفاوتی که «عادت نمی کنیم» دارد بازی های تازه ای از بازیگران شاهد هستیم. در واقع آنها نقش هایی بازی کرده‌اند که برای خودشان هم تجربه ای متفاوت بود. این فیلم بسیار متفاوت از «ارسال آگهی…» است. کاملا مطابق با سلیقه مخاطب ساخته شده و رویکردی مردمی دارد. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا در بهترین شرایط اکران قرار بگیرد.

ابراهیمیان درباره مضمون فیلم توضیح داد: «عادت نمی کنیم» درامی معمایی و پیچیده دارد و پیام داستان در مفهوم مستتر است. به هیچ وجه غمگین نیست چون به طور کل به چنین فضایی علاقه ندارم همانطورکه فیلم قبلی هم فضایی تلخ داشت اما غم‌انگیز نبود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>