سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۴ در ۱:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه‌های ویژه «امشب» برای عید فطر/ ستاره‌های ماه رمضان میهمان خانه‌ها

emshab

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «امشب» از تدارک ویژه برنامه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «امشب» از تدارک ویژه برنامه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد.

محمدرضا ماندگاران به سوره سینما گفت: ما از جمعه بیست و شش تیر تا چهارشنبه ۳۱ تیرماه برنامه خواهیم داشت. ساعت پخش «امشب» بلافاصله بعد از پایان سریال «پایتخت ۴» است. قرار است از همه کسانی که در شبکه یک و در ماه رمضان امسال برای فراهم کردن اوقات خوب مردم تلاش کردند دعوت کنیم تا به عنوان مهمان در برنامه حاضر باشند. این ترکیب  گسترده است و شامل مجری، بازیگر، کارگردان و … می شود.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان یک تهیه کننده عملکرد تلویزیون را در ماه رمضانی که رو به پایان است چگونه ارزیابی می‌کند توضیح داد: به نظر من سازمان عملکرد موفقیت آمیزی داشت. تلویزیون توانست در ساعت‌های مختلف با محتوای مختلف پاسخگوی ذائقه های گوناگونی باشد. با مروری بر فهرست برنامه های پخش شده شامل «ماه عسل»، «خندوانه»، «دعوت»، «شهر خدا» و … می توان این گفته را تأیید کرد که تلویزیون امسال نگاه همه جانبه داشت. هم به طنز پرداخت و هم به مباحث معنوی و عرفانی.

ماندگاران همچنین اضافه کرد: در اینجا من در مورد سطح کیفی برنامه های گوناگون صحبت نمی کنم، این موضوع یک مقوله جداگانه است. حرف من این است که معاونت سازمان امسال بیشتر از سال های گذشته به مخاطب محوری اهمیت داد و تلاش کرد آمار بینندگان تلویزیون را بالا ببرد، ضمن اینکه نمی توان انکار کرد امسال هر سه سریال پخش شده از شبکه های اول تا سوم در جذب مخاطب موفق عمل کردند و این موضوع به تنهایی قابل اهمیت است.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «امشب» درباره اینکه وضعیت پخش این برنامه گفت و گو محور پس از ماه مبارک رمضان به چه شکل خواهد بود بیان داشت: ابتدا باید بگویم بی نظمی هایی که مخاطب ما در چند وقت اخیر شاهد آن بود، چیزی نیست که بتوان قصور و کوتاهی آن را به شخص خاصی نسبت داد. ما تنها یک ماه و نیم قبل از شروع ماه مبارک رمضان شروع به کار کردیم و همه می دانیم کنداکتور ماه رمضان کنداکتور ویژه‌ای است. به همین دلیل موفق نشدیم در این شب ها به طور منسجم برنامه داشته باشیم. به هر حال بعد از ماه مبارک پخش برنامه ما مطابق روال گذشته در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است در ایام محرم و صفر مجددا با وقفه روبرو شویم.

محمدرضا ماندگاران همچنین درباره اینکه سیاست های برنامه «امشب» حول چه محورهایی می چرخد گفت: ما با محور قرار دادن سبک زندگی ایرانی و اسلامی همه چیز را از دریچه یک خانواده ایده آل می نگریم و تلاش داریم موضوعات اجتماعی را از منظرگاه شیوه های زیستی وطنی و دینی مطرح و بررسی کنیم. تا امروز حالت ایده‌آل ما حاصل نشده اما امیدواریم در آینده نزدیک همه کاستی ها را رفع کنیم.

برنامه «امشب» به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای علی ضیاء سه روز در هفته در ساعت ۲۳ از شبکه اول پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>