سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب

پخش «دردسرهای عظیم ۲» یک هفته بعد از عید فطر ادامه دارد

Dardesarhaye Azim2 (8)

تهیه‌کننده مجموعه «دردسرهای عظیم ۲» از ادامه تصویربرداری پس از عید سعید فطر خبر داد.

تهیه‌کننده مجموعه «دردسرهای عظیم ۲» از ادامه تصویربرداری پس از عید سعید فطر خبر داد.

مهران مهام به سوره سینما گفت: پخش سریال «دردسرهای عظیم ۲» با وقفه زیادی همراه بود. ما علاوه بر اینکه در لیالی قدر پخش نداشتیم شش قسمت هم به خاطر پخش مسابقات والیبال از مردم دور ماندیم. با توجه به اینکه خبر ساعت ۲۲ شبکه سه چیزی نیست که تأخیرپذیر باشد، ما نمی توانستیم قسمت های «آنچه گذشت» را به شکل مفصل تری در برنامه بگنجانیم. با این حال ارتباط مخاطب با سریال برقرار باقی ماند و ما در طول تصویربرداری که هنوز هم ادامه دارد اتفاقاتی را شاهد هستیم که به ما روحیه و انگیزه زیادی می‌دهد.

وی افزود: چند روز قبل وقتی داشتیم سکانس مقابل آزمایشگاه را می گرفتیم مردم زیادی دور ما جمع شده بودند و برای ما این همه اشتیاق عجیب بود. جالب است بگویم حتی یک بار پلیس هم از داخل ماشین و با میکروفون جواد عزتی را مورد خطاب قرار داد و گفت: «لطیف آن بچه را به مادرش بسپار». خیلی وقت ها با وجود اینکه شب کار هستیم، تعداد قابل توجهی از مردم پشت صحنه جمع می شوند و اصرار دارند با بازیگران و به خصوص دختربچه چند ماهه سریال عکس بیندازند. همه این ها نشانگر این است که ما کارمان را درست انجام داده ایم و من از این بابت خدا را شکر می کنم.

مهام همچنین گفت: : بعد از اینکه اولین قسمت از «دردسرهای عظیم ۲» را روی میز تدوین دیدم به همکارانم گفتم مطمئن باشید این سری از سری اول پرطرفدارتر می شود و به قولی نه یک سر و گردن، بلکه دو سر و گردن از آن مجموعه بالاتر است. علت این موفقیت را قصه محکم تر و درام قوی تر قلمداد می کنم. زندگی سرشار از اشک ها و لبخندهاست و ما این بار با محور قرار دادن این واقعیت شروع به کار کردیم و بازخورد خوب آن را هم شاهد بودیم.

تهیه کننده «دردسرهای عظیم ۲» در پاسخ به این سوال که پخش سریال تا کی ادامه دارد بیان داشت: این مجموعه یک مجموعه ۲۶ قسمتی است و قرار نیست حالا که داریم به عید فطر نزدیک می شویم پایان بندی سریال را با عجله انجام دهیم و به قولی سر و ته قصه را به هم برسانیم. احترام به مخاطب همیشه اولویت کاری ما بوده است. بنابراین پخش سریال چند قسمت بعد از عید سعید فطر هم ادامه خواهد داشت و احتمالا آخرین قسمت این مجموعه در جمعه هفته آینده، برابر با دومین روز مرداد ماه پخش می شود. قصه می بایست با شیب ملایم خود جمع می شد و ما نمی خواستیم ریتم اثر را به هم بزنیم.

سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم ۲» مجموعه ویژه ماه مبارک رمضان است که این شب ها بعد از اذان مغرب از شبکه سه پخش می‌شود. جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، سولماز غنی، مه لقا باقری، فریده سپاه منصور و حسین محب اهری بازیگران اصلی آن هستند و در کنار مهدی هاشمی، پرستو گلستانی، مهران رجبی و … داستان اثر را شکل می دهند. امیر عربی و علیرضا کاظمی پور نویسندگان این سریال هستند که توسط برزو نیک نژاد کارگردانی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>