سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۴ در ۹:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

همکاری شبکه مستند و یک جشنواره

mostanad-khorshid

شبکه مستند سیما از جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید حمایت می‌کند.

شبکه مستند سیما از جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید حمایت می‌کند.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، شبکه مستند سیما با پخش تیزر و فراخوان جشنواره، ساخت برنامه های ترکیبی و معرفی برنامه ها و ابعاد جشنواره در ویژه برنامه نردبان که مختص فیلم های کوتاه است، با پوشش رسانه ای جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره حمایت می کند.

برنامه نردبان که به نمایش فیلم های کوتاه و مستند و نقد و بررسی کارشناسانه این آثار می پردازد، بزودی میزبان آثار جشنواره خورشید خواهد بود. بیشترین میزان پخش آثار در شبکه مستند سیما، به موضوعات علمی ، فنی و اجتماعی اختصاص دارد و اطلاع رسانی و آگاهسازی مخاطب در این شبکه در قالب ساختارهای مختلف بویژه مستند انجام می شود.

«پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» به‌عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی، دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>