سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

جوایز بهترین فیلم و بازیگر زن به «سقوط» رسید

ali-derakhshandeh

فیلم کوتاه «سقوط» بهترین فیلم جشنواره سینماداماره ایتالیا شد.

فیلم کوتاه «سقوط» بهترین فیلم جشنواره سینماداماره ایتالیا شد.

سوره سینما – در چهارمین جشنواره هفتگی سینما داماره ایتالیا در شهر سن بندتو فیلمی دیگر از علی درخشنده که در بخش رقابتی حضور داشت توانست از بین ۲۸ اثر حاضر عناوین بهترین فیلم در کارگردانی و فیلمنامه و بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. این فیلم کوتاه هفت دقیقه ای یک سکانس پلان است که بدون کات و سیاه و سفید فیلمبرداری شده است.

فدرا گالاسی بازیگر ایتالیایی فیلم و علی درخشنده کارگردان و نویسنده این اثر توانستند جوایز این دوره رقابت ها را کسب کنند. کاسپر زِیبا فیلمبردار لهستانی و اِنزو موسمانو و فابیومورانلی دیگر بازیگران فیلم کوتاه «سقوط» هستند. همچنین تدوین، طراحی صحنه و لباس و کارگردانی به عهده علی درخشنده بوده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: مردی که کمتر از یک ماه شانس زنده ماندن دارد با همسرش در آسانسور خراب گیر می کنند… . علی درخشنده تنها فیلمساز ایرانی این جشنواره چندی پیش با اکران «آماس» در بخش مهمان حضور داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>