سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۴ در ۱:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

کارگاه حمید فرخ‌نژاد در یک جشنواره سینمایی

hamid-farokh-nezhad

حمید فرخ‌نژاد جمعه در جشنواره فیلم فناوری و صنعتی کارگاه تخصصی برگزار می‌کند.

حمید فرخ‌نژاد جمعه در جشنواره فیلم فناوری و صنعتی کارگاه تخصصی برگزار می‌کند.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، در روز سوم برگزاری جشنواره و در روز جمعه ساعت ۱۴، کارگاه و نشست تخصصی «اقتصاد خلاق و چگونگی ارتباط صنعت و سینما» با حضور دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی و حمید فرخ‌نژاد در سالن شماره ۲ پردیس چارسو برگزار می‌شود.

علاوه بر این، دو کارگاه با موضوع «ارتباط متقابل مستندسازان و روابط عمومی صنایع» چهارشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۴ در سالن ۲ پردیس چارسو توسط مصطفی رزاق کریمی و کارگاه دوم با موضوع «چگونگی مواجه مستندسازان با مباحث فناوری نو در فیلم‌سازی مستند» پنجشنبه ۸ مرداد ساعت ۱۴ در سالن ۲ پردیس چارسو توسط سعید تارازی، مستندساز و مهندس عماد احمدوند، مدیر کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد فناوری نانو برگزار خواهد شد.

مدیران روابط عمومی، مستندسازان و همچنین دانشجویان و هنرجویان فیلمسازی و علاقمندان به سینما و تبلیغات از جمله مخاطبان این کارگاه ها هستند و ورود برای عموم آزاد است. سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>