سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

رییس سازمان سینمایی به جشنواره فناوری و صنعتی پیام داد

poater-Jashnvare-Farda

دکتر حجت‌الله ایوبی برای جشنواره فیلم فناوری و صنعتی فردا پیام داد.

دکتر حجت‌الله ایوبی برای جشنواره فیلم فناوری و صنعتی فردا پیام داد.

سوره سینما- رییس سازمان سینمایی به عنوان یکی از حامیان اصلی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی که اهدای جوایز برگزیدگان آن را برعهده انجمن سینمای جوان گذاشته است، در پیامی برگزاری چنین جشنواره‌هایی را برای سازمان سینمایی مایه خرسندی و دلگرمی دانست.

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، دکتر حجت‌اله ایوبی در پیامی به مناسبت آغاز جشنواره فناوری و صنعتی، آن را اتفاقی مبارک و اثرگذار در ایجاد ارتباط موثر بین سینما، صنعت و فناوری عنوان کرد. متن پیام معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی به این شرح است:

«سینما هنری تأثیرگذار و کلیدی برای کمک به پیشرفت کشور است و توانمندی آن در انتقال مفاهیم و ارزش‌های ایرانی اسلامی، تبیین اهداف متعالی انقلاب به ویژه در بخش‌های علمی، فناوری و صنعتی و اثرگذاری آن بر جوانان و آحاد جامعه به خوبی به اثبات رسیده است. به همین دلیل برگزاری جشنواره فیلم‌های فناوری و صنعتی از جایگاهی ویژه در کشور برخوردار می‌شود.

این جشنواره یک اتفاق مبارک و یکی از جشنواره‌های مهم و اثرگذار در کشور است که می‌تواند ظرفیت‌های بالای سینما را با اهداف و برنامه‌های توسعه‌‌ای کشور همسو نماید و با نمایش دستاوردها و موفقیت‌های کشور در صنعت و فناوری، نقش ماندگار خود را در راه اعتلای نام انقلاب و ایرانزمین ایفا نماید.

برگزاری چنین جشنواره‌هایی، برای سازمان سینمایی مایه خرسندی و دلگرمی است و می‌تواند پای سینما و هنرمندان فرهیخته و خلاق این هنر را به بخش‌های مختلف صنعت و فناوری کشور باز کند و از طرفی می‌‌تواند توجه نخبگان علمی و فناوری و فعالان صنعتی کشور را به سمت فرهنگ و هنر جلب ‌نماید.

بی‌تردید این ارتباط و تعامل دو سویه است که می‌تواند به توسعه سینما و توسعه صنعت و فناوری کشور و در نهایت به توسعه همه جانبه و پایدار ایران منجر شود.

اینجانب به نوبه خود از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان این جشنواره قدردانی می‌نمایم و برای هنرمندان و سینماگران شرکت کننده در بخش‌های مختلف جشنواره، آرزوی عزتمندی و ارتقای آثار و محصولات سینمایی را دارم.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از امروز تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>