سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

«پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» به جشنواره کودک می‌رود/ فیلمی با مخاطب کودک و بزرگسال

amoosardar1

تازه‌ترین فیلم سینمایی رضا صافی به زودی مراحل فنی را به پایان رسانده و آماده نمایش می‌شود.

تازه‌ترین فیلم سینمایی رضا صافی به زودی مراحل فنی را به پایان رسانده و آماده نمایش می‌شود.

صافی به سوره سینما گفت: سال گذشته با پایان فیلمبرداری به دلیل حجم بالای مراحل فنی به جشنواره فیلم فجر نرسیدیم به همین خاطر تصمیم گرفتیم حال که زمان کافی در اختیار داریم با طمانینه تر پیش برویم و برای بخش اسپشیال افکت بیشتر وقت بگذاریم. از این رو در بخش های فنی تدوین و موسیقی تجدید نظر کردیم و امیدوارم تا ماه آینده «پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» برای نمایش و اکران آماده شود.

رضا صافی گفت: بر اساس نظر دوستان در بنیاد سینمایی فارابی و ناصر عنصری تهیه کننده با توجه به اینکه این فیلم نه تنها درباره کودک که برای کودکان است. اولین نمایش در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان زمان مناسبی برای رونمایی است. این کار هم به لحاظ جلوه های بصری هم صوتی و قبل از همه اینها خط روایی داستان مخاطب کودک را با فضایی جدید و جالب و متفاوت روبرو می کند. موضوع کار ما به گونه ایست که بزرگسالان هم جزو مخاطبین خواهند بود.

amoosardar2

عوامل این پروژه عبارتند از نویسندگان: سید رضا صافی، مریم رنجبر، کارگردان و تدوینگر: سید رضا صافی، تهیه‌کننده: ناصر عنصری، مدیر فیلمبرداری: سید رضا مهیمنیان پور، صدابردار: مسیح سراج، صداگذار: آرش قاسمی، جلوه های ویژه: جواد رمضانی، مدیر تولید: مریم رنجبر، عکاس: کیوان نامی. بازیگران این فیلم عبارتند از حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، اصغر جوادی، وحیده حسینی، مهرنوش ذوالفقاری، احمد قربانی، گلسا مؤتمن، محمدحسین غریبی، علی نیکفر، جعفر بهبهانی، علیرضا میرشکاری، عباس بارونی.

رضا صافی پیشتر در همکاری با حوزه هنری فیلم «بالابان» را ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>