سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۴ در ۹:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

«دندون طلا» آنلاین عرضه می‌شود

dandoon-tala

مجموعه «دندون طلا» ساخته داوود میرباقری همزمان با پخش در شبکه خانگی به‌ صورت آنلاین عرضه می‌شود.

مجموعه «دندون طلا» ساخته داوود میرباقری همزمان با پخش در شبکه خانگی به‌ صورت آنلاین عرضه می‌شود.

سوره سینما- پخش این سریال از ۱۲ مرداد به صورت سراسری آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند این سریال را از طریق سایت آپارات فیلیمو (www.filimo.com) به صورت آنلاین و با هر سرعت اینترنتی دنبال کنند. این سریال در ٩ قسمت تولیدشده و فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. دست اندرکاران این سریال قصد دارند هر ١٠ روز یکباریک قسمت را پخش کنند.

مهران برومند، تهیه‌کننده این سریال درپاسخ به این سوال که ازالان می‌تواند این نوید را به مخاطب ان بدهدکه پخش سریال به ‌صورت منظم اتفاق بیفتد؟گفت: «درسریال شاهگوش هم یکی از اهداف ما نظم ‌بخشیدن به سیستم پخش بود چراکه دراین سال‌ها مردم نسبت به پخش سریال‌های شبکه نمایش خانگی بی‌اعتماد شده‌اند. ما این تضمین و تعهد را به مردم می‌دهیم که همه ‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود و به همین دلیل بعد از اتمام فیلمبرداری تصمیم به پخش سریال گرفتیم».

وی با اشاره به عرضه آنلاین سریال«دندون طلا» نیزگفت: «سیستم‌های دیجیتالی هر روز وسعت بیشتری پیدا می‌کند به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم در این بخش کار تازه‌ای انجام دهیم به اینصورت که هم‌زمان باپخش،آپارات فیلیمو سریال را به ‌صورت اینترنتی به فروش می‌رساند و هر شخصی که به ‌صورت دیجیتال این سریال راخریداری کند می‌تواند از مزیت‌های خرید آنلاین نیز برخوردارشود.

برای ۱۰۰۰ نفر اولی که بخواهند این فیلم را از طریق فیلیمو ببینند امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته و آنها می‌توانند رایگان این فیلم را تماشا کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>