سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۳۹۴ در ۹:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

سینمایی‌ها میهمان «فصل شکار بادبادک‌ها» شدند

badbadak-kamal

کمال تبریزی، امین تارخ و دکتر اکبر عالمی نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» را تماشا کردند.

کمال تبریزی، امین تارخ و دکتر اکبر عالمی نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» را تماشا کردند.

سوره سینما- اجرای جمعه شب ۱۶ مردادماه نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» با تشکر از حضور کمال تبریزی، امین تارخ و اکبر عالمی  به محمد چرمشیر تقدیم شد. نمایش «فصل شکار بادبادک ها»  به کارگردانی « جلال تهرانی» و با بازی « بهنوش طباطبایی» داستان زنی را روایت می کند که دختر عمویش گم می شود و هنگامی که او را پیدا می کند خانواده اش گم می‌شوند.

این نمایش در حالی به اجرای خود درسالن اصلی تئاتر شهر ادامه می دهد که تاکنون  بسیاری از بزرگان سینما ، تئاتر، موسیقی و ورزش به تماشای آن نشسته اند. علاقمندان جهت خرید بلیت این تئاتر می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس Iranconcert.com و سایت تیک ایت Tik8.com مراجعه کنند.

عوامل و دست اندرکاران«فصل شکار بادبادک ها» عبارتند از نویسنده ،طراح و کارگردان: جلال تهرانی،طراح نور: فرشیدمصدق، سرپرست گروه: بابک میرزا خانی، مدیر هنری و گرافیک: مازیار تهرانی،مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تهیه کننده: طاها ذاکر.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>