سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۱ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
اکران نوروزی و حاشیه‌هایش/

سعیدی‌پور: «حوض نقاشی» از پرفروش‌های نوروز می‌شود

Cinema Azadi fajr_002

مدیر سینما آزادی فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را یکی از پرفروش‌های نوروز ۹۲ دانست.

مدیر سینما آزادی فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را یکی از پرفروش‌های نوروز ۹۲ دانست.

رضا سعیدی‌پور درباره ترکیب فیلم‌های نوروزی به سوره سینما گفت: امسال خوشبختانه گیشه متعادلی داریم و امیدوارم اکران نوروزی بی‌حاشیه داشته باشیم و بتوانیم با سرویس دهی خوب به استقبال مردم برویم.

وی در ادامه درباره چشم‌انداز کلی سال پیش رو، تصریح کرد: متأسفانه یک چشم‌انداز عالی در انتظار سال ۹۲ نیست و با توجه به مسائلی که در سال ۹۱ شاهد بودیم نمی‌توان انتظار فوق العاده داشت، اما با توجه به آنچه ما در جشنواره امسال دیدیم، فکر می‌کنم گیشه بدی نداشته باشیم.

مدیر سینما آزادی درباره فیلم‌های نوروزی پیش‌بینی کرد: «حوض نقاشی»، «رسوایی» و «تهران ۱۵۰۰» می توانند به فروش بالاتری دست پیدا کنند و همچنین در اکران‌های بعدی هم فیلم‌های «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» و «دربند» می‌توانند فروش خوبی را رقم بزنند. همه چیز بستگی دارد به اینکه فیلم ها در چه تاریخی اکران می شوند. اگر چینش فیلم ها به درستی صورت بگیرد می توانیم مثل اکران نوروز، در طول سال هم موفق باشیم.

سعیدی‌پور درباره اینکه آیا انتخابات خرداد ۹۲ بر سینما تاثیرگذار خواهد بود اضافه کرد: ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که مردم حساسیت های خودشان را نسبت به اتفاقات دارند. برای مثال چهارشنبه سوری دوست دارند آتش روشن کنند و از روی آن بپرند و یا در روز سیزده به در ناهار خود را بیرون از شهر صرف کنند. از طرف دیگر سینه زدن در ایام محرم هم فراموش نمی‌شود. انتخابات کشور هم به همین طریق برای مردم اهمیت دارد و طبیعی است که در آن دوران کمتر به عرصه‌های دیگر اجتماع مثل سینما توجه کنند.