سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از «نیمرخ‌ها» در جشنواره فیلم فجر/ سینمادارها نمی‌خواهند بعضی فیلم‌ها دیده شود

nimrokh-ha

یک تهیه‌کننده سینما گفت: بعضی سینمادارها سلیقه خود را به مردم تحمیل می‌کنند.

یک تهیه‌کننده سینما گفت: بعضی سینمادارها سلیقه خود را به مردم تحمیل می‌کنند.

علی حضرتی درباره تازه ترین فیلمش به سوره سینما گفت: «نیمرخ ها» برای نمایش آماده است و قصد داریم اولین اکران را در جشنواره فیلم فجر داشته باشیم. علی رغم انتشار عکس‌های سیاه سفید کار رنگی بوده و از فضایی خاص برخوردار است. این فیلم هم مثل «خداحافظی طولانی» یک کار فرهنگی است امیدوارم با عزم همگانی بتوانیم این نوع سینما را سرپا نگهداریم. متاسفانه عده ای سینمادار مردم را محدود کرده اند و نمی خواهند فیلم هایی که شتر و گاو و پلنگ ندارند یا سری یک و دو … ساخته نمی‌شوند را مردم ببینند.

وی افزود: «خداحافظی طولانی» این روزها با توجه به شرایطی که دارد خوب می فروشد اما سینمادار ها انگار خیلی علاقه ای به دیده شدن این فیلم ندارند. متاسفانه بدترین سانس ها را به ما داده اند با اینکه در تلاشیم تعداد سالن ها را افزایش دهیم اما چوب سینمادارانی را می خوریم که نمی خواهند این نوع سینما دیده شود. «خداحافظی طولانی» یک عاشقانه به سبک خودش است و از لحظه نگارش فیلمنامه تا پایان تولید روی آن فکر شده ولی در مرحله آخر به درستی برخورد نکردند.

حضرتی گفت: متاسفانه فیلم هایی که در جشنواره نبودند و میخواهند مردم را به هر قیمتی بخندادند ۱۷۰ سالن در اختیار دارند اما «خداحافظی…» تنها ۱۱ سالن دارد که برخی سانس ها هم در ساعاتی مثل ۹صبح و ۲ بعدازظهر است. این کار به نوعی خودزنی سینمایی است اگر بخواهیم همه جنبه های فرهنگی رشد کند باید یک تعادلی برقرار شود تا فیلم ها در شرایط یکسان امکان دیده شدن داشته باشند.

این تهیه کننده گفت: این روزها در تدارک سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان هستیم. در حال حاضر پیش تولید را آغاز کردیم و از اوایل شهریور وارد مرحله تولید می‌شویم. بر اساس برنامه اواخر پاییز آماده نمایش و انتشار در شبکه نمایش خانگی می شود. حسین پاکدل،بابک حمیدیان سحر دولتشاهی،سعید آقاخانی،احسان کرمی ، لیلا اوتادی ، آزاده صمدی و پریوش نظریه قطعی شدند و با اضافه شدن دو بازیگر دیگر رسما کار را آغاز می کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>