سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مرداد ۱۳۹۴ در ۳:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «پهبادها جنگ ناجوانمردانه اوباما» در شبکه مستند

Obama speaks about the sequester in Washington

مستند «پهپادها جنگ ناجوانمردانه اوباما» سه‌شنبه از شبکه مستند پخش می‌شود.

مستند «پهپادها جنگ ناجوانمردانه اوباما» سه‌شنبه از شبکه مستند پخش می‌شود.

سوره سینما- «پهپادها جنگ ناجوانمردانه اوباما» با موضوع جنگ افروزی اوباما و کشته شدن هزاران بی گناه به بهانه جلوگیری از کشته نشدن سربازان ارتش آمریکا سه شنبه ۲۰ مردادماه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود. به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، بعد از حمله ۱۱ سپتامبر به برج های دو قلو در آمریکا، جورج بوش مبارزه علیه تروریسم را اعلام کرد. با روی کار آمدن اوباما، این جنگ شکل دیگری به خود گرفت.

اوباما ازهواپیماهای بدون سرنشین برای کشتن مظنونانی که عضو شبکه القاعده هستند، در کشورهای مختلف از جمله یمن، پاکستان، عراق و نیز افغانستان استفاده کرد. هواپیماهای بدون سرنشین سلاح جدید ارتش آمریکاست.اما در اکثر شلیکهایی که این هواپیماها انجام می‌دهند، مردم بی گناه از جمله کودکان نیز قربانی می‌شوند. این شلیکها خارج از اساسنامه‌های ثبت شده در جوامع بین المللی هستند.

از نظر اوباما، این نوع جنگ باعث کشته نشدن غیر نظامی‌ها می‌شود و نیز از کشته شدن سربازان ارتش آمریکا جلوگیری می‌شود. در صورتی که بسیاری از مردم بی‌گناه در این شلیک‌ها کشته می‌شوند.«پهپادها جنگ ناجوانمردانه اوباما» فردا سه‌شنبه ۲۰ مردادماه ساعت ۲۳ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>