سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۳۹۴ در ۱:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

نظر یک نماینده مجلس درباره ارتباط جشنواره سینمایی و جاذبه گردشگری

yas-festival

عضو هیات نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد می‌توان از ظرفیت گردشگری استان‌ها برای برگزاری جشنواره استفاده کرد.

عضو هیات نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد می‌توان از ظرفیت گردشگری استان‌ها برای برگزاری جشنواره استفاده کرد.

سوره سینما- علی اکبر ناصری عضو هیات نمایندگان استان مازندارن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم یاس در استان مازندران گفت: استان مازندران علاوه بر بستر گردشگری و اقلیمی ، از فرهنگ غنی و اصیلی برخوردار است و به دلیل این خاستگاه فرهنگی، انتخاب مناسبی برای برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه با تاکید بر نقش و جایگاه جشنواره‌های بین المللی و مناسبت های فرهنگی در توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان مازندران یادآور شد: جشنواره بین‌المللی یاس که در استان مازندران برگزار می شود، ابتکار  مناسب و بجای سازمان سینمایی کشور در منطقه‌ای است که به خودی خود ماهیت فرهنگی و گردشگری نیز دارد. در نظر گرفتن ظرفیت های فرهنگی و گردشگری یک منطقه برای انتخاب محل برگزاری یک جشنواره بین المللی ضروری است و از این حیث استان مازندران جزو گزینه های مناسب است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم ویدیویی یاس که با اکران های ساحلی  نیز در سال گذشته همراه بوده و امسال نیز این امر در شهرهای دیگر این منطقه صورت می‌گیرد، علاوه بر جذابیت برای مخاطبان و  شرکت کنندگان آن، در طولانی مدت به توسعه پایدار و رونق اقتصادی این استان نیز کمک بسزایی خواهد کرد.

حجت السلام  علی‌اکبر ناصری ضمن تشکر از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه رسانه های تصویری تصریح کرد: امیدواریم برگزاری سالانه جشنواره بین المللی یاس در استان مازندران مقطعی نبوده و ادامه دار باشد و در این مسیر هر حمایت و همکاری ای از جانب ما لازم باشد برای آن آماده ایم.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهرماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه در استان مازندران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>