سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۳۹۱ در ۱:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب
نمایش در بازار فیلم جشنواره برلین/

«گرداله» اواخر تابستان ۹۲ اکران عمومی می‌شود

goordaleh

کارگردان فیلم سینمایی «گرداله» از شروع نمایش عمومی این فیلم از اواخر تابستان تا پاییز ۹۲ خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «گرداله» از شروع نمایش عمومی این فیلم از اواخر تابستان تا پاییز ۹۲ خبر داد.

نادره ترکمانی کارگردان فیلم سینمایی «گرداله» که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان مورد توجه قرار گرفت و جوایز زیادی را از آن خود کرد، درباره وضعیت اکران این فیلم به سوره سینما گفت: به من پیشنهاد شد که این فیلم را در عید نوروز اکران کنیم اما از آنجا که تجربه ثابت کرده، در این ایام خانواده‌ها کمتر به تماشای آثاری که برای کودکان ساخته شده‌اند به سینما می‌آیند، اقدامی دراین‌باره نکردیم. درحال حاضر مشغول مذاکره هستیم تا این فیلم را سال آینده به نمایش عمومی برسانیم.

وی افزود: از آنجا که این فیلم از جذابیت‌های خاصی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان برخوردار است. درصدد هستیم از اواخر تابستان سال ۹۲ تا اوایل پاییز آن را اکران عمومی برسانیم. فکر می‌کنم در آن فصل با توجه به باز شدن مدارس این فیلم می‌تواند با مخاطبان اصلی خود که کودکان و نوجوانان هستند ارتباط خوبی برقرار کند.این فیلم توسط بنیاد فارابی در بازار فیلم برلین در جشنواره بین المللی برلین به نمایش درآمده که این حرکت می‌تواند در مسیر بین المللی کردن و پیداکردن بازار جهانی برای سینمای کودک و نوجوان ما از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

ترکمانی پیش از فیلم سینمایی «گرداله» فیلم سینمایی «خاله سوسکه» ر در ژانرکودک و نوجوان ساخته است و هم اکنون نیز در صدد ساخت فیلم سینمایی «شرتی و شپرتی» در همین ژانر سینمایی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>