سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۴ در ۲:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

محمدرضا چراغعلی به نقد و بررسی «ماه و ماهی» می‌پردازد

cheragh-ali-maho-mahi

روز شنبه هفتم شهریورماه در برنامه «اتفاق ترانه» محمدرضا چراغعلی به نقد و بررسی آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» می‌پردازد.

در ادامه سلسله برنامه‌های «اتفاق ترانه»، روز شنبه هفتم شهریورماه محمدرضا چراغعلی به نقد و بررسی آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» می‌پردازد.

سوره سینما  – در چهارمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به خوانندگی حجت اشرف زاده و آهنگ‌سازی مشترک وی با امیر و آرش بیات رونمایی و نقد وبررسی می‌شود.

این برنامه شنبه هفتم شهریورماه ساعت ۱۸ در سالن مهر حوزه هنری همراه با بخش‌های مختلفی است که در یکی از این بخش‌ها محمدرضا چراغعلی به نقد و بررسی این آلبوم خواهد پرداخت.

این اثر از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری و متشکل از هشت قطعه با کلام ماه و ماهی، مادر، کوچه باغ‌های نیشابور، پاییز، دلتنگ، عشق آمد و یاد یار و یک قطعه بی کلام عشق آمد است که با شعرهایی از علیرضا بدیع تولید شده است.

شعرخوانی شاعران، اجرای نماهنگ و سخنرانی عبدالحمید ضیایی، استاد فلسفه، درباره نسبت شعر و فلسفه، از دیگر بخش‌های این نشست خواهد بود.

بخش معرفی کتاب این ماه نیز با حضور حسین پرنیا، آهنگ‌ساز و نوازنده سنتور، خواهد بود که در این بخش کتاب‌هایی در زمینه موسیقی به مخاطبان معرفی می‌شود. از نکات دیگر چهارمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، حضور علیرضا بدیع به عنوان مهمان ویژه این برنامه است.

چهارمین محفل «اتفاق ترانه» شنبه هفتم شهریور‌ماه ساعت ۱۸ در سالن مهر حوزه هنری، واقع در خیابان حافظ نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای تمام علاقه مندان آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>