سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۳۹۴ در ۳:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

نامزدهای فیلم انیمیشن هفدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد

jashn-animation

روابط عمومی جشن خانه سینما اسامی نامزدهای فیلم انیمیشن هفدهمین جشن سینمای ایران را اعلام کرد.

روابط عمومی جشن خانه سینما اسامی نامزدهای فیلم انیمیشن هفدهمین جشن سینمای ایران را اعلام کرد.

سوره سینما – روابط عمومی هفدهمین جشن خانه سینما با اعلام این خبر افزود، هیات داوران انجمن فیلم سینمای انیمیشن  پس از پایان کار داوری و شمارش آرا، نتایج زیر را اعلام کردند :

*نامزدهای بهترین  تهیه کنندگی (فیلم )

«استریپی» به تهیه کنندگی بابک نکویی و بهنود نکویی،«آقای بنفش» به تهیه کنندگی احسان رسول اف، «صفحه خالی» به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و جعفر خدایی،«وقتی بچه بودم» به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

*نامزدهای بهترین کارگردانی

عباس جلالی یکتا و حجت اعظم پور برای فیلم«آقای بنفش»،بابک نکویی و بهنود نکویی برای فیلم «استریپی»،سیاوش خدایی برای فیلم «صفحه خالی» و مریم کشکولی نیا برای فیلم «وقتی بچه بودم».

*نامزدهای بهترین فیلمنامه

عباس جلالی یکتاو حجت اعظم پور برای فیلم «آقای بنفش»،سیاوش خدایی برای فیلم «صفحه خالی»،مریم کشکولی نیا برای فیلم «وقتی بچه بودم».

*نامزدهای بهترین انیمه

احسان انصاری و احسان جواهری برای فیلم «استریپی»،سیامک تکلو و زهراسادات آیت اللهی برای فیلم «پایان نامه»،سیاوش خدایی برای فیلم «صفحه خالی»،هادی طبسی و رسول زرین برای فیلم     «مو مو».

*نامزدهای بهترین طراحی و گرافیک

عباس جلالی یکتا و حجت اعظم پور برای فیلم «آقای بنفش»،احسان انصاری، بهنود نکویی،مهناز سلیمان نژاد و پگاه عربی برای فیلم «استریپی»،شیرین سوهانی و علیرضا مالمیری برای فیلم «پنکه» و هادی طبسی و رسول زرین برای فیلم«مومو».

*نامزدهای بهترین موسیقی

میلاد موحدی برای فیلم «بزغاله های ابری»،پژمان خلیلی برای فیلم «پدربزرگ» و آرش بادپا برای فیلم «گل و بلبل، پشت و رو نداره».

*نامزدهای بهترین صدا

چنگیز صیاد برای فیلم «پدربزرگ»،بهروز شهامت و دانیال استاد عبدالحمید برای فیلم « پسرک»،زهره نصیری و احسان مهدی برای فیلم «صفحه خالی» و میثم کزازی برای فیلم «قلب مترسک».

جشن مستقل فیلم سینمای انیمیشن هفدهمین جشن خانه سینما یکشنبه ۸ شهریورماه برگزار می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>