سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

حضور ۱۲۸ هنرمند در بخش اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی جشنواره یاس

yas-festival

۱۲۸هنرمند با بیش از ۳۵۰ اثر در بخش اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی جشنواره یاس شرکت کردند.

۱۲۸هنرمند با بیش از ۳۵۰ اثر در بخش اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی جشنواره یاس شرکت کردند.

سوره سینما – به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی (یاس)، در بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس، ۱۲۸ هنرمند در بخش های عکس فیلم ، پوستر فیلم ، عنوان بندی و آنونس، ۳۹۲ اثر را به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال کرده‌اند.

در این دوره از جشنواره علاوه بر بخش‌های مسابقه ایران و فیلم‌ اولی‌ها، بین‌الملل و چشم‌انداز آسیا، طرح و ایده فیلمنامه،سینما- ویدیو، پویانمایی، بخش اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

با پایان زمان فراخوان این دوره، ۱۲۸ هنرمند، آثار خود را در بخش‌های عکس فیلم، پوستر فیلم ، عنوان بندی و آنونس فیلم به دبیرخانه این دوره ارسال کرده‌اند.

بر اساس این خبر، در بخش عکس ۲۹۴ قطعه عکس در قالب ۴۹ مجموعه از ۳۹ عکاس تا کنون به دبیرخانه جشنواره رسیده است. همچنین در بخش پوستر جشنواره، ۳۸ قطعه پوستر از ۳۴ طراح پوستر و در بخش عنوان بندی و آنونس ، ۶۰ عنوان بندی و تیزر از ۵۵ هنرمند به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهر ماه سال جاری در استان مازندران ، توسط موسسه رسانه‌های تصویری و به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>