سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

جشنواره محمد(ص) پیامبر صلح پذیرای مستندهای کوتاه

mohamad-payambare-solh

جشنواره بین‌المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح پذیرای مستندهای کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای است.

جشنواره بین‌المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح پذیرای مستندهای کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای است.

سوره سینما – روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح با اعلام این خبر از کلیه مستندسازان و مراکز تهیه و تولید فیلم‌های مستند دعوت کرد آثارشان را براساس محورها و موضوعات جشنواره به دبیرخانه این رویداد سینمایی ارسال نمایند.

در این خبر آمده است: عللاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۳۰ مهر آثارشان را به نشانی دبیرخانه: تهران- بالاتر از چهار راه ولی عصر- جنب دانشگاه هنر- کوچه رشت- بن‌بست اول- پلاک یک ارسال و تحویل نمایند.

در این خبر موضوعات جشنواره بین‌المللی محمد (ص) پیامبر صلح به این ترتیب عنوان شد: نگاهی به حیات حضرت محمد (ص) و ویژگی و خصایص ایشان در قرآن کریم و جلوه‌های عینی آن در مناسبات و روابط فردی و اجتماعی امروز. این خصایص و ویژگی‌ها مانند: انسان دوستی، صلح‌خواهی، رأفت، یتیم نوازی، کمک به ضعیفان و مستمندان، عدالت‌جویی، مواسات، ساده‌زیستی، مردمی بودن، ارتباط با خدا، دعا و مناجات، توجه به محیط زیست، توصیه به حقوق طبیعت و حیوانات، مبارزه با نژاد پرستی و …/ استفاده از سبک زندگی پیامبر (ص) در جهان امروزی/ پاسخ به تعابیر غلط از سیره پیامبر رحمت (ص)/ هرگونه محتوای مرتبط با دوران پر برکت حیات حضرت محمد (ص).

جشنواره بین‌المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان‌ها و مراکز مختلف کشور با اهدافی چون: تبلیغ جنبه‌های انسانی، فردی، اجتماعی، مهربانی و نیز زیبایی‌های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالت/ آگاهی بخشی به جامعه بشری به واقعیات حیات و دستورات حضرت محمد (ص)/ تعمیم ارزش‌های والای فرهنگی و اجتماعی زندگی پیامبر اسلام (ص)/ زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان/ ارایه تصویر واقعی از زندگی پیامبران و تاثیر آن در زندگی انسانها و بهره‌گیری از ابزار نافذ و تاثیرگذار سینِما در راستای تبلیغات دینی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

این جشنواره دی ماه سالجاری به دبیری مهدی حقیقی در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>