سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از دو موزیک‌ویدئو فیلم «مزارشریف» با قطعه‌ موسیقی جدید

mazar-mahtab

همزمان با آغاز نمایش عمومی فیلم «مزارشریف» ، از دو موزیک‌ویدئو با قطعه‌ی موسیقی جدید از فیلم که از ساخته‌های بهزاد عبدی است رونمایی شد.

همزمان با آغاز نمایش عمومی فیلم سینمایی «مزارشریف» در روزهای گذشته، از دو موزیک‌ویدئو با قطعه‌ی موسیقی جدید از فیلم که از ساخته‌های بهزاد عبدی است رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، موسیقی فیلم «مزار شریف» سیمرغ بلورین بهترین موسیقی را از سی‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر بدست آورده است.

موسیقی این فیلم در اوکراین و با همکاری ارکستر سمفونیک ناسیونال اوکراین و با حضور بیش از ۶۰ نوازنده با سرپرستی بهزاد عبدی ضبط شده است.

«مزار شریف» که از ۱۸ شهریور در تهران و از ۲۰ شهریور در شهرستان‌ها اکران سراسری خود را آغاز کرده است، روایتی‌ست از شهادت مظلومانه ۸ دیپلمات و یک خبرنگار ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزارشریف افغانستان به دست گروهک طالبان.

این فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیر رضا معتمدی به دست بیاورد.

عوامل فیلم سینمایی مزار شریف عبارتند از: بازیگران: حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان- نویسنده و کارگردان: حسن برزیده- تهیه کننده: منوچهر شاهسواری- مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست- مدیر هنری: مشکین مهرگان- موسیقی: بهزاد عبدی- طراح چهره پردازی: سعید ملکان- طراح جلوه های بصری: امیررضا معتمدی- مسئول رسانه‌ای: کانون روابط عمومی و تبیلغات چکاد- پخش کننده: موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز- محصول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.

لینک دانلود موزیک ویدئو

لینک دانلود فتو کلیپ


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>