سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
رقیب «هفت» از راه می‌رسد؟

فراستی با «ققنوس» می‌آید/ پخش هفتگی برنامه بعد از نوروز

ferasati-ghoghnoos

مسعود فراستی احتمالا از بهار ۹۲ به عنوان کارشناس ثابت در برنامه سینمایی «ققنوس» حضور می‌یابد.

مسعود فراستی احتمالا از بهار ۹۲ به عنوان کارشناس ثابت در برنامه سینمایی «ققنوس» حضور می‌یابد.

علی ‌سلیمانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «ققنوس» که در ایام سی و یکمین جشنواره فیلم فجر از شبکه چهارسیما روی آنتن می‌رفت و در آن به مسائل تحلیلی سینمای انقلاب می‌پرداخت، درباره وضعیت تولید دوباره این برنامه سینمایی به سوره سینما گفت: بعد از پخش چند قسمت این برنامه به علت داشتن مخاطب سعی کردیم با شبکه چهار وارد مذاکره شویم تا این برنامه ادامه پیدا کند.

 وی افزود: در مذاکرات اولیه قرار است بعد از عیدنوروز این برنامه به صورت هفتگی روی آنتن برود و به مسائل سینمایی و بحث‌های تحلیلی بپردازد. طبق برنامه ریزی انجام شده به احتمال بسیار زیاد مسعود فراستی به عنوان کارشناس ثابت در برنامه حضور خواهد داشت.

سلیمانی درباره رقابتی که بین این برنامه با برنامه سینمایی«هفت» برقرار خواهد شد، چنین گفت: ما قصد رقابتی نداریم اما از آنجا که قرار است این برنامه نیز به مسائل تحلیلی سینما بپردازد، طبیعتا رقابتی به وجود خواهد آمد.

 قطعی شدن پخش برنامه «ققنوس» در پیشبر و پویایی سینما حرکتی مهم خواهد بود چرا که اساسا هر چه فضای گفتگو برای صاحب نظران سینما، با هر تفکر بیشتر باشد در نهایت به نفع این هنر تاثیرگذار تمام خواهد شد. البته باید این محافل تحلیلی در جهت تعالی و اعتلای سینما باشند نه تخریب و مانع تراشی برای آن، چرا که تنها با نگاه مثبت به مقوله سینما می‌توانند در پیشبرد و پویایی این هنر اثر داشته باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>