سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مجموعه آثار پوران درخشنده در راه است

pouran-aasar

مدیر موسسه رسانه‌های تصویری از آماده‌سازی مجموعه‌ آثار پوران درخشنده خبر داد.

مدیر موسسه رسانه‌های تصویری از آماده‌سازی مجموعه‌ آثار پوران درخشنده خبر داد.

سوره سینما – حسین مسافر آستانه با بیان انکه تمام آثار پوران درخشنده را تا آنجا که وجود داشته باشد و رضایت مالکان و تهیه‌کنندگان را هم داشته باشیم منتشر خواهیم کرد، گفت: کار آماده‌سازی ارتقای کیفیت این آثار تمام شده است و در حال حاضر مراحل نهایی کارهای فنی را پشت سر می‌گذارد و خیلی زود در فرصتی بعد از جشنواره «یاس» آماده رونمایی خواهد شد.

او درباره‌ هدف مؤسسه‌ رسانه‌های تصویری از این فعالیت‌ها نیز گفت: هدف اصلی کاری که مؤسسه‌ ما انجام می‌دهد، حفظ‌ و ماندگاری این آثار است و در مراحل بعدی، بهره‌برداری آن برای عموم علاقه‌مندان و همینطور استفاده بهینه از این آثار در رسانه‌ جدید «V.O.D» مد نظر است.

مؤسسه‌ رسانه‌های تصویری پیش از این مجموعه‌آثار سینماگرانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی، کیومرث پوراحمد و رسول صدرعاملی را منتشر کرده است.

پوران درخشنده کارگردانی آثاری چون «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «خواب‌های دنباله‌دار»، «بچه‌های ابدی»، «رویای خیس»،«پرنده کوچک خوشبختی»، «رابطه» و … را در کارنامه هنری‌ خود دارد .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>