سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

نادر مقدس: استان‌ها پتانسیل خوبی برای برگزاری جشنواره یاس دارند

nader-moghadas

نادر مقدس گفت: استان مازندران، چه از نظر ساخت فیلم و چه از نظر علاقه‌مندی جوان‌ها پتانسیل خوبی برای برگزار کردن جشنواره فیلم ویدیویی یاس دارد.

نادر مقدس گفت: استان مازندران، چه از نظر ساخت فیلم و چه از نظر علاقه‌مندی جوان‌ها پتانسیل خوبی برای برگزار کردن جشنواره فیلم ویدیویی یاس دارد.

سوره سینما – «نادر مقدس» کارگردان سینما به ستاد خبری سومین جشنواره بین المللی فیلم یاس گفت: برگزاری جشنواره یاس که اختصاصا به فیلم‌های ویدیویی می‌پردازد بسیار بجا و مناسب بوده و خوب است با توجه به تعداد زیاد تولیدات این بخش، خلا داشتن جشنواره تخصصی حس می شد.

وی ادامه داد: قبلا بارها گفته‌ام که یکی از مهمترین مزیت‌های برگزاری جشنواره فیلم ویدیویی یاس این است که فیلم ها را در شهرستان نمایش می‌دهند و حالا قرعه به نام استان مازندران افتاده است، چرا که مازندران پتانسیل خوبی برای برگزار کردن این جشنواره دارد. چه از نظر ساخت فیلم و چه از نظر علاقه‌مندی جوانان .

نادر مقدس که سال گذشته در دومین دوره برگزاری جشنواره فیلم یاس مورد تقدیر قرار گرفت در ادامه گفت: امیدوارم امسال جشنواره با کیفیت مطلوب‌تری برگزار شود هر چند که سال گذشته هم بسیار خوب بود.برگزاری این جشنواره می‌تواند تاثیر خوبی روی منطقه بگذارد و جوانان این منطقه به هنر سینما علاقمند کند.جشنواره فیلم ویدیویی در دنیا خیلی زیاد است حتی دو برابر فیلم های سینمایی جشنواره فیلم ویدیویی داریم.که ما هم در چندین جشنواره بین المللی شرکت کردیم .

وی تاکید کرد: اگر بخش بین‌الملل جشنواره بیشتر تقویت شود قطعا تاثیر خوبی روی تولیدات خواهد گذاشت. تولیدات فیلم‌های ویدیویی و فیلم‌های بخش هنر و تجربه در کل سینمای حرفه‌ای ایران تاثیر گذار خواهد بود.از اولین اثرات آن میتوان به معرفی جوان ها به سینمای حرفه ای اشاره کرد . تولید فیلم فقط بر عهده بازیگر و کارگردان نیست بلکه عوامل دیگر سینما هم به نیروی جوان نیازمند است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>