سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۴ در ۱:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

«آبی ترین وصال» مرا به دوران کودکی ام می‌برد/ مردم برای خواننده بندرعباسی دعا کنند

sanatgar-abitarin-vesal

غلامرضا صنعتگر حضور در پروژه «آبی ترین وصال» را تجربه ای خوب دانست که او را به دوران کودکی اش در بندرعباس برمی گرداند و حس و حال معنوی و خوبی در او ایجاد کرده است.

غلامرضا صنعتگر حضور در پروژه «آبی ترین وصال» را تجربه ای خوب دانست که او را به دوران کودکی اش در بندرعباس برمی گرداند و حس و حال معنوی و خوبی در او ایجاد کرده است.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی مُهنا، غلامرضا صنعتگر خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که این شب ها هر شب در «آبی ترین وصال» به اجرای ترانه «شهدای غواص» می پردازد، درباره حضور در این پروژه اظهار کرد: به پیشنهاد دوست خوبم رسالت بوذری به این نمایش بزرگ پیوستم و پیش از این تا به حال چنین تجربه ای نداشتم. همه چیز تا به حال خیلی خوب بوده است و من از اولین جلسه ای که برای کار آمدم، جذابیت بسیاری در آن دیدم.

وی با بیان اینکه دوستان هنرمند و خانواده اش را نیز به تماشای نمایش ترغیب کرده است، ادامه داد: روزی که قرار بود شهدای غواص تشییع شوند، خوانندگی این قطعه به من پیشنهاد شد. در فرصت کوتاهی که داشتیم از شعر حامد عسگری نازنین استفاده کردم و قصد داشتم موسیقی کار را نیز خودم بسازم اما اوضاع جسمی ام همراهی نکرد.

کاری که سه ساعته ساخته شد اما گل کرد

این خواننده بندرعباسی یادآور شد: از همین رو با استاد چراغعلی تماس گرفتم که در راه شمال بود و وقتی با این پیشنهاد مواجه شد، دقیقا از هشتگرد کرج به سمت تهران برگشت و این کار را به انجام رساندیم. فکر میکنم ملودی و تنظیم این کار حدود سه ساعت طول کشید اما نتیجه خوبی گرفتیم و تمام بخش های خبری نیز اجرای این ترانه را پوشش دادند. این اولین کاری بود که اینقدر زود توانستم با آن به نتیجه مطلوب برسم.

sanatgar

«آبی ترین وصال» مرا به دوران کودکی ام می برد

صنعتگر درباره اجرا روی شناور در «آبی ترین وصال» اظهار کرد: یکی دو بار نزدیک بود از شناور بیفتم. (با خنده) اما کار آنقدر فضای خوب و معنوی دارد که من را دقیقا به دوران کودکی ام می برد؛ زمانی که جنگ بود و صدای آژیر قرمز به گوش می رسید. فضای این نمایش دقیقا بیانگر آن دوران برای من است.

وی در ادامه گفت: جالب تر از همه اینکه اکثر دوستانی که در نقش غواص حضور دارند، از بندرعباس تشریف آورده اند و من حس بسیار خوبی دارم. زمانی که در شناور می روم و می خوانم حالم خیلی خوب است.

پس از این پروژه زیر تیغ جراحی می روم

این خواننده درباره وضعیت جسمی اش نیز توضیح داد: بعد از این برنامه عازم بیمارستان هستم و یک عمل جراحی در پیش دارم که امیدوارم با دعای خیر مردم به خوبی انجام شود.

صنعتگر در پایان به اجرای کنسرت خود در فرهنگسرای بهمن در تاریخ پنجشنبه ۱۶ مهر اشاره و از مردم برای حضور در آن دعوت کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>