سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۴ در ۳:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از «محمد رسول الله (ص)» در سینما بهمن شهرکرد

muhamad

مردم شهرکرد از اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی در این شهر استقبال کردند.

مردم شهرکرد از اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی در این شهر استقبال کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز ، مهدی حسن زاده مدیر سینما بهمن شهرکرد گفت: شش ماه اول امسال در این سینما فروشی متوسط داشتیم، اما خوشبختانه اکران فیلم تازه مجید مجیدی به سینمایمان رونق داده و بسیاری از مردم با عشق و علاقه به تماشای این اثر نشستند. به عنوان مثال، ما در سه‌شنبه و در حالی که سه سانس این فیلم را نمایش دادیم حدود ۳ میلیون تومان فروش داشتیم. در ۶ ماهی که گذشت ۱۲ فیلم در سینما بهمن روی پرده رفت که پرفروش ترین آنها «محمد رسول الله (ص)» بوده است.

وی ادامه داد: فروش کل این سینما در شش ماه اول امسال ۹۰ میلیون تومان بوده، پارسال در همین بازه زمانی ۷۵ میلیون تومان فروش داشتیم. پارسال پرفروش ترین فیلممان «شهر موشها ۲» بود و امسال فکر می کنم بالاترین آمار متعلق به «محمد رسول الله (ص)» باشد. ما در طول سال و در خلال برنامه های مختلفی که داریم می کوشیم توجه مردم شهر و دانشجویان را به موضوع سینما رفتن و فیلم دیدن در سینما جلب کنیم.

حسن زاده گفت: سینما رفتن به عنوان یک سنت و تفریح جمعی در جامعه ما کمرنگ شده است. ارسال پیامک های تبلیغاتی و معرفی فیلم برای مخاطبان همیشگی، نصب بیلبورد در سطح شهر برای اعلام برنامه های سینما، مذاکره و تعامل با نهادهای مختلف فرهنگی و شهری تلاش هایی است تا مخاطبان سینما را بیشتر کرده و نسلی را به سینما رفتن ترغیب کنیم. کار فرهنگی نیازمند زمان است، امیدوارم در طول چند سال آینده همین طور که الان نسبت به گذشته روند بهتری داریم، حرکتی رو به رشد داشته باشیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>