سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آبان ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

قرار گرفتن جایزه «تهران» در سبد پژوهش‌های برتر

mehrshad-kazemi

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از اهدای جایزه «تهران» به پژوهش‌های برتر حوزه تهران در هفته پژوهش خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از اهدای جایزه «تهران» به پژوهش‌های برتر حوزه تهران در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش سوره سینما ، مهرشاد کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران،‌ با اعلام این مطلب افزود: به مناسبت هفته پژوهش در هفته آخر آذرماه سال جاری، جایزه «تهران» به تهران‌پژوهان در زمینه‌های فرهنگی،‌هنری، اجتماعی،‌تاریخی و میراث فرهنگی، اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد:در دومین دوسالانه پژوهش های برتر حوزه تهران پژوهی که به صورت مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و همکاری اداره کل مطالعات اجتماعی شهرداری تهران و زیباسازی شهرداری تهران،‌برگزار می‌شود، در حوزه‌های کتاب،‌رساله های دانشجویی،‌عکس،‌فیلم، نشریات محلی تهران، فعالان میراث فرهنگی تهران،‌ پیشکسوتان تهران پژوهی و سایر رشته‌های فرهنگی و هنری در زمینه تهران، از آثار راه یافته به مرحله نهایی تقدیر به عمل خواهد آمد.

کاظمی در پایان از همه هنرمندان، پژوهشگران و دانشجویان دعوت کرد تا در رشته های اعلام شده آثار خود را تا پانزدهم آذرماه به دبیرخانه پژوهش های برتر به نشانی خیابان شهید مطهری،‌نرسیده به چهارراه سهروردی،‌ پلاک ۱۳۰ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، ارسال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>