سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۱ در ۱:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب
بودجه تامین نشد/

دو ماه از توقف تولید «دولت مخفی» برزیده گذشت

dolate-makhfi

توقف تصویربرداری مجموعه «دولت مخفی» به کارگردانی حسن برزیده به دلیل مشکلات مالی همچنان ادامه دارد.

توقف تصویربرداری مجموعه «دولت مخفی» به کارگردانی حسن برزیده به دلیل مشکلات مالی همچنان ادامه دارد.

علیرضا جلالی تهیه کننده سریال «دولت مخفی» به کارگردانی حسن برزیده درباره وضعیت تولید این سریال به سوره سینما گفت: از حدود ۲ ماه پیش تصویربرداری این سریال به علت عدم تامین بودجه از طرف تلویزیون متوقف شده است. توقف این سریال در حالی است که حدود ۶۰ درصد تصویربرداری انجام شده و تدوین قسمت‌هایی که تولید شده اند را مجید ایمانی انجام داده است. ما همچنان منتظر هستیم بودجه این سریال تامین شود تا دوباره تولید آن را شروع کنیم.

قرار بود این سریال در ۲۶ قسمت به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما به روی آنتن برود. در این سریال پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهتاج نجومی، ‌ابراهیم برزیده، کاوه خداشناس، امیر آ‌تشانی بازی می‌کنند. «دولت مخفی» درباره اسرای ایرانی در عراق با موضوع زندگی شهید آزاده سیدعلی‌اکبر ابوترابی و برگرفته از زندگی شهید ابوترابی و خاطرات واقعی او در زمان اسارت در عراق است.

در سال ۹۱ سریال‌های دیگری نیز در مرحله نگارش، پیش‌تولید و ساخت به دلیل مشکلات مالی سازمان صدا و سیما متوقف شدند سریال‌هایی مانند «نون خامه ای» و«ستایش». اما مشخص نیست چه کسی در این زمینه در جایگاه پاسخگویی قرار دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>