سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۴ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

سالن سه سینما شاهد بازسازی شد/ تعمیرات اساسی در سینما شاهد تهران

shahed3

مدیر عامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز از بازسازی سالن شماره سه سینما شاهد تهران خبر داد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز از بازسازی سالن شماره سه سینما شاهد تهران خبر داد.

به گزارش سوره سینما ، محمود کاظمی مدیر عامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز گفت: سالن شماره سه سینما شاهد تهران در مدت زمان یک ماه بازسازی شد و آماده بهره برداری است. این سالن با ظرفیت ۷۲ صندلی از این هفته در چرخه اکران قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در یک پروسه زمانی کمتر از یک ماه سالن شماره سه سینما شاهد تعطیل و بازسازی شروع شد. تمام صندلی‌های این سالن تعویض شده. صندلی های تازه ساخت کارگاه فنی موسسه بهمن سبز است و از این منظر، شاهد صرفه جویی قابل توجه در هزینه‌ها بوده‌ایم. در بخش کف سازی، دکوراتیو و نورپردازی هم کاملا نوسازی داشته ایم.

کاظمی افزود: تعمیرات و بازسازی در این سینما ادامه خواهد داشت. صندلی‌های سالن شماره یک به زودی تعویض و سالن، مبله می‌شود. همچنین سالن انتظار رنگ آمیزی خواهد شد. برای سالن شماره دو هم برنامه های مرمتی داریم. امیدواریم تا یک ماه آینده این سینما به سالنی مناسب و در شان خانواده های ساکن در این منطقه تبدیل شود.

سینما شاهد تهران که در چهارراه شهید مدنی واقع شده متعلق به حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>