سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۴ در ۱:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب
نعمت الله در ارتباط با فیلم جدیدش گفت:

امیدوارم فیلمم را به جشنواره امسال فیلم فجر برسانم

hamid-nematollah

حمید نعمت الله گفت: مدتی است که فیلم‌نامه اثر جدیدم با نام «مینا» پروانه ساخت گرفته است و به امید خدا از اول آذر ماه مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما، حمید نعمت الله کارگردان آثار پر مخاطبی همچون «بوتیک» و «وضعیت سفید» در ارتباط با آخرین فعالیت خود گفت: مدتی است که فیلم‌نامه اثر جدیدم با نام «مینا» پروانه ساخت گرفته است و به امید خدا از اول آذر ماه مقابل دوربین خواهد رفت.

وی درباره جزئیات این فیلم سینمایی نیز گفت: نام فعلی این فیلم، «مینا»‌ است، اما حتما این نام تغییر خواهد کرد، چراکه معتقدم این نام به اندازه کافی برای مخاطب جذابیت ندارد.

کارگردان فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» که خود برای اولین بار تهیه کنندگی فیلم سینمایی اش را بر عهده دارد، ادامه داد:‌ نویسنده این اثر معصومه بیات است و امیدواریم فیلم را به جشنواره امسال فیلم فجر برسانیم.

حمید نعمت الله بیان داشت:‌ قصه داستان درباره موضوعی اجتماعی است و به این دلیل که مشغول نگارش هستیم ترجیح می‌دهم فعلا درباره جزئیات داستان توضیحی ندهم.

وی درباره ساخت اثری برای تلویزیون گفت:‌دوست دارم که در تلویزیون هم کار کنم، اما در حال حاضر در حال بررسی کارها هستم و فعلا اثر مناسبی برای ساخت در این مدیوم ندارم.

حمید نعمت الله در پایان در مورد بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی نیز گفت:‌ تا الان هنوز حضور هیچ بازیگری قطعی نشده است. فقط تعدادی از عوامل از جمله مدیر تصویربرداری: فرشاد محمدی،مجری طرح:‌سهند ترابی مشخص شده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>