سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب
چشم‌انداز اکران 92/

آشتیانی‌پور: باید از حوزه هنری برای ساخت «حوض نقاشی» تشکر کرد

ali-ashtiani-poor

یک تهیه‌کننده با اشاره به قابلیت «حوض نقاشی» در جذب مخاطب، بلاتکلیف بودن مدیریت شورای صنفی نمایش را در به هم‌ریختگی اکران‌های ۹۲ مؤثر دانست.

یک تهیه‌کننده با اشاره به قابلیت  «حوض نقاشی» در جذب مخاطب، بلاتکلیف بودن مدیریت شورای صنفی نمایش را در به هم‌ریختگی اکران‌های ۹۲ مؤثر دانست.

علی آشتیانی‌پور که امسال به عنوان تهیه‌کننده با فیلم سینمایی «من عاشق سپیده صبحم» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت درباره این جشنواره و پیش‌بینی‌اش از اکران‌ سال ۹۲ به سوره سینما گفت: امسال فقط فیلم‌های « من عاشق سپیده صبحم» و «حوض نقاشی» را در جشنواره دیدم. «حوض نقاشی» را فیلمی بسیار دوست‌داشتنی و خوش‌ساخت دیدم. این فیلم یکی از بهترین‌‌های جشنواره امسال بود. موضوعش را دوست داشتم و از نظر ساخت فیلم خوبی بود. فکر می‌کنم هر انسانی با دیدن این فیلم به احساس خوبی خواهد رسید.

آشتیانی‌پور با اشاره به موضوع انسانی فیلم سینمایی «حوض نقاشی» درباره اینکه چقدر فیلم را مبتنی بر واقعیت دیده گفت: «حوض نقاشی» فیلمی در راستای مفاهیم انسانی و مبتنی بر واقعیت است. چیزی غیرواقعی در فیلم نیست. حتی اگر بخواهیم فیلم را از منظر مخاطب عام ببینیم فکر می‌کنم مخاطب عام هم با این فیلم ارتباط خوبی برقرار خواهد کرد و آن را واقعی خواهد دید.

تهیه‌کننده «بیداری رویاها» گفت: فیلم پیامی انسانی و معنوی را دنبال می‌کند. قطعا مخاطب بعد از دیدن فیلم ذهنش مشغول خواهد شد. هر فیلمی که حرف انسانی بزند می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. من «حوض نقاشی» را در ارتباط با مخاطب موفق و تأثیرگذار می‌بینم. جا دارد از حوزه هنری که در تولید این فیلم مؤثر بوده است تشکر کنیم.

 وی در ادامه درباره اکران فیلم سینمایی «من عاشق سپیده صبحم» گفت: منتظرم ببینم برنامه‌های اکران چگونه پیش می‌رود. نوعی به هم‌ریختگی در برنامه‌های اکران وجود دارد. بر اساس تجربه‌ای که در شورای صنفی داشته‌ام و با توجه به مجموعه نظراتی که درباره جشنواره فیلم فجر شنیده‌ام می‌توانم پیش‌بینی کنم که اکران به هم‌ریخته‌ای در انتظار فیلمسازان در سال جدید است.

 آشتیانی‌پور که سابقه مدیریت در شورای صنفی دارد درباره دلیل این به هم ریختگی در مدیریت شورای صنفی نمایش گفت: برنامه روشنی برای اکران سال ۹۲ وجود ندارد. من فکر می‌کنم دلیل این به هم‌ریختگی این است که شورای صنفی تکلیفش با خودش با فیلمساز و با وزارت ارشاد روشن نیست. مجموعه این بلاتکلیفی‌ها موجب به هم‌ریختگی در اکران می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>