سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۳۹۴ در ۹:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

هنرمندان و عوامل «پدر آن دیگری» با مردم به تماشای فیلم نشستند

ekran-pedar-1

اکران مردمی فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» آخرین ساخته یدالله صمدی با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

اکران مردمی فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» آخرین ساخته یدالله صمدی با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش سوره سینما ، این مراسم به همت موسسه تصویر شهر شامگاه شب گذشته با استقبال مردم در سالن شماره سه پردیس ملت برگزار شد.

افسانه بایگان، حسین یاری، حسن پویا، نظام الدین کیایی، سعید کریمی، سلمان فرخنده، سیروس عبدلی،بنفشه صمدی،مهدی یار عزیزی،حسن تهرانی،پدرام شکوری، مهدی لباف و ناصر فخری از جمله چهره های حاضر در این مراسم بودند و جمشید مشایخی که حضورش در خبرها اعلام شده بود به دلیل کسالت نتوانست در اکران مردمی فیلم حضور یابد.

در پایان نمایش بازیگران و عوامل فیلم با حضور بر روی سن مورد تشویق تماشاچیان قرار گرفتند و صمدی ضمن تشکر از حاضرین در مراسم گفت :امیدوارم از تماشای این فیلم لذت برده باشید و تماشای اون رو به دیگران توصیه کنید چون این فیلم برای خانواده هاست و به تحکیم بنیان خانواده کمک شایانی خواهد کرد.

ekran-pedar-2

در ادامه حسین یاری نیز با اشاره به ساختار قصه گو و ژانر خانوادگی – اجتماعی فیلم خطاب به حاضران گفت: به نظر من فیلمی موفق است که آیینه ی جامعه اش باشد و تماشاگر این فیلم در واقع بخشی از خودش را می بیند،داستان در دهه شصت اتفاق می افتد و با این اثر می توان همزاد پنداری کرد.امیدوارم ساخت این نوع آثار سینمایی که رو به فراموشی است دوباره محقق شود و از همه شما عزیزان درخواست می کنم تماشای پدر آن دیگری رو به خانواده و عزیزانتان توصیه کنید.

از نکات حائز اهمیت این مراسم مصادف شدن این اکران با شب تولد یدالله صمدی و نیز حضور جعفر والی بازیگر اولین اثر سینمایی این کارگردان ، فیلم «مردی که زیاد می دانست» در این اکران مردمی بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>