سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آذر ۱۳۹۴ در ۹:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
امشب از شبکه افق سیما ؛

آخرین سفر در «بزرگ‌راه همت»

Bozorgrah_Hemmat-13

آخرین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «گمنام»، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

آخرین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «گمنام»، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما ، این برنامه امشب یک‌شنبه ۱ آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. سیزدهمین روایت از این مجموعه حکایت انسان هایی است که در عصر جلوه گری، خودنمایی و نام گستری آدمیان، در پی گم کردن نام خویشند تا با دستگیری همنوع خود واسطه فیض شوند و بستر گستر فرهنگ برادری.

این قسمت همچنین آخرین حکایت مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ راه همت» به روایت سیدامیر جاوید است و در آینده فصل های بعدی این مجموعه در شبکه افق با تیم دیگری قرار است تولید شود.

«بزرگ راه همت» در ۱۳ قسمت به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر جاوید و تهیه‌کنندگی اباذر صالحیان، عنوان مجموعه مستندی است که سوژه‌های آن تمام ایران را شامل می‌شود و مخاطب در یک سفر دور و دراز، در هر قسمت از این مجموعه با فعالیت‌های فرهنگی خودجوش و مردمی مسافران «بزرگ راه همت» آشنا می‌شود.

خصوصیت مشترک این فعالیت‌ها، اتکای آنها به نیرو و منابع مردمی و خودجوش و پرهیز از استفاده از منابع و امکانات دولتی برای رشد و حیات است. این مجموعه مستند هر هفته یکشنبه‌ها از شبکه افق روی آنتن صداوسیما می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>