سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب
برزو نیک‌نژاد در گفت‌و‌گو با «سوره سینما»:

«زاپاس» روایتگر قصه‌ای اجتماعی با رگه‌هایی از طنز است/ رسیدن «زاپاس» به جشنواره فجر امسال، وابسته به شرایط تولید است

Borzoo-niknezhad

کارگردان فیلم سینمایی «زاپاس» گفت: این فیلم دارای قصه‌ای اجتماعی با رگه‌هایی از طنز است و تلاش تمامی اعضای گروه تولید این فیلم سینمایی بر این است که آن را به جشنواره امسال برسانیم ولی این موضوع وابسته به شرایط تولید آن است.

برزو نیک‌نژاد کارگردان فیلم سینمایی «زاپاس» در گفت‌و‌گو با خبرنگار «سوره سینما» در ارتباط با موضوع این فیلم سینمایی گفت: زاپاس دارای قصه‌ای اجتماعی است که همانند زندگی روزمره، شامل اتفاقاتی تلخ و شیرین است و اما با ساختاری شیرین و جذاب برای مخاطب ارائه می‌شود.

وی افزود: این فیلم دارای رگه‌هایی از طنز است که باعث می‌شود آن را تبدیل به فیلمی شاد کند که مخاطب را جذب می‌کند و حال او را خوب می‌کند و هرچند که تاکید می‌کنم این شاد بودن به معنای کمدی بودن آن نیست.

نیک‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند اثرش به جشنواره امسال برساند، اظهار کرد: تلاش تمامی اعضای گروه تولید این فیلم سینمایی بر این است که آن را به جشنواره امسال برسانیم و من نیز امیدوارم همه شرایط به شکلی باشد که این اتفاق تحقق یابد.

وی اضافه کرد: بسیاری از بزرگان سینما با آثار خود در جشنواره امسال حضور دارند و من نیز در تلاشیم که بتوانیم اثر خود را به این جشنواره برسانیم هرچند که این موضوع وابسته به شرایط تولید آن است.

کارگردان سریال‌ تلویزیونی «دردسرهای عظیم» در ارتباط با زمان مشخص شده برای آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «زاپاس» بیان کرد: پیش تولید این فیلم سینمایی چند وقتی است که آغاز شده است و قرار بود که تولید رسمی این اثر از سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شود ولی به دلایلی این موضوع به تعویق افتاد و امیدوارم که با فراهم شدن شرایط از اواسط هفته بعد تولید این اثر را آغاز کنیم تا آن را به جشنواره برسانیم.

نیک‌نژاد افزود: این فیلم سینمایی به طور کامل در بخش خصوصی تولید می‌شود و فیلمسازی در بخش خصوصی مشکلاتی دارد که کار در آن را سخت می‌کند. ولی اگر بشود در این شرایط سخت اثری را ساخت که برای مردم باشد، باید واقعا خوشحال شد.

وی در ارتباط با بازیگران و سایر عوامل این فیلم سینمایی نیز گفت: من از مدت‌ها قبل به بازیگران این فیلم فکر کرده‌ان و با آن‌ها مذاکراتی نیز داشتم ولی با توجه به اینکه هنوز به طور رسمی با آن‌ها قراردادی نبسته‌ایم، ترجیح می‌دهم اسامی آن‌ها را بعد از رسمی شدن قراردادشان اعلام کنم.

نیک‌نژاد ادامه داد: سایر عوامل پشت صحنه ایم کار نیز از افرادی هستند که پیش از این با آن‌ها همکاری داشته‌ام ولی با توجه به اینکه شرایط قرارداد آن‌ها نیز همچون بازیگران همچنان نامعلوم است، همه‌چیز به هفته بعد موکول شده است.

این کارگردان سینما که پیش از این فیلم سینمایی «ناخواسته» را ساخته بود، در ارتباط با سرنوشت نامعلوم اکران اولین اثر سینمایی خود گفت: هرچند که من سعی کردم در اولین تجربه سینمایی خود اثری خوب و قابل قبول بسازم ولی برای این فیلم اتفاقاتی افتاد که مطابق با خواسته من نبود.

وی افزود: این فیلم حضور موفقی در جشنواره فیلم فجر داشت و من برای اکران این فیلم در ایران تلاش بسیاری کردم ولی فیلم در واقع متعلق به تهیه‌کننده آن است و آقای محمدحسین لطیفی به عنوان تهیه‌کننده این اثر باید در مورد دلیل عدم اکران آن پاسخگو باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>