سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آذر ۱۳۹۴ در ۹:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

مسابقه عکاسی اینستاگرامی ویژه هواداران فیلم سینمایی «ناهید»

nahid

مسابقه عکاسی اینستاگرامی ویژه هواداران فیلم سینمایی «ناهید» برگزار می‌شود و چهارشنبه هر هفته به دو نفر از برندگان، در یکی از پردیس‌های سینمایی و توسط عوامل فیلم، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مسابقه عکاسی اینستاگرامی ویژه هواداران فیلم سینمایی «ناهید» برگزار می‌شود و چهارشنبه هر هفته به دو نفر از برندگان، در یکی از پردیس‌های سینمایی و توسط عوامل فیلم، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، فیلم سینمایی «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی آیدا پناهنده، به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان و همچنین با بازی ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده که هم اکنون در سینماهای مختلف تهران روی پرده است؛ مسابقه عکاسی اینستاگرامی ویژه مخاطبان برگزار می‌کند و چهارشنبه هر هفته در یکی از پردیس‌های سینمایی و هر بار، دو نفر از برندگان این مسابقه، جوایز خود را از دست یکی از عوامل فیلم دریافت می‌کنند.

کلیه علاقمندان می‌توانند با گرفتن عکس سلفی در کنار پوستر، استند، بنر و سایر موارد مرتبط با فیلم سینمایی «ناهید» در این مسابقه شرکت کنند.

برای شرکت در این مسابقه کافی است عکس سلفی خود با تبلیغات «ناهید» را در اینستاگرام گذاشته و پیج رسمی فیلم سینمایی «ناهید» با آیدی nahidthemovie را تگ کنید؛ همچنین از هشتگ #nahidthemovie یا #nahid استفاده کنید.

قرعه‌کشی مسابقه عکاسی اینستاگرامی «ناهید» به صورت هفتگی بین کلیه شرکت کنندگان در این طرح انجام می‌شود و برندگان هر هفته در یکی از پردیس‌های سینمایی جوایز خود را از دست عوامل فیلم دریافت می‌کنند.

مدیریت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فیلم سینمایی «ناهید» بر عهده «امید عشیری» است که پیش از این نیز تبلیغات مجازی و روابط عمومی چندین فیلم سینمایی و جشنواره‌های متعدد را بر عهده داشته است.

پیج رسمی ناهید در اینستاگرام: http://www.instagram.com/nahidthemovie

فیلم سینمایی «ناهید» در حال حاضر توسط مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» در گروه پردیس سینمایی کوروش در تهران و نیز سینماهای سراسر کشور روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>