سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

آهنگسازی «رسوایی ۲» به ایستگاه پایانی رسید

rosvayee2

همزمان با آهنگسازی «رسوایی ۲» کارهای مربوط به صداگذاری و جلوه‌های ویژه کامپیوتری این کار نیز در حال انجام است و قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد.

rosvayee2

به گزارش سوره سینما، «رسوایی ۲» آخرین ساخته مسعود ده نمکی در مراحل پایانی آهنگسازی قرار دارد و به زودی آهنگسازی این فیلم به پایان می رسد.

بر اساس این گزارش، همزمان با آهنگسازی کارهای مربوط به به صداگذاری و جلوه های ویژه کامپیوتری این کار نیز در حال انجام است و با وجود اینکه برخی خبرها حاکی از عدم نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر داشت، ولی گویی تمامی دست اندرکاران این فیلم در تلاشند تا اولین نمایش «رسوایی ۲» در جشنواره فیلم فجر باشد.

گفتنی است، این فیلم فضای تخیلی متفاوتی دارد و بعضی از صحنه های این فیلم برای اولین بار در سینمای ایران اتفاق می افتد. همچنین یک تیم ۵۰ نفره از کارشناسان ایرانی نزدیک به یک سال است مشغول اجرای تروکاژهای کامپیوتری این فیلم هستند که اطلاعات دقیقی در مورد آن منتشر نشده است.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا سحر قریشی، اسماعیل خلج و فخرالدین صدیق‌شریف، امیر نوری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: خبرگزاری نسیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>