سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب
وضعیت مبهم اکران فیلم حجازی/

وعده شمقدری درباره اکران «آقای محمودی و بانو» محقق نشد

aghaye-mahmoodi

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی از وضعیت مبهم صدور پروانه نمایش این فیلم خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی از وضعیت مبهم صدور پروانه نمایش این فیلم خبر داد.

فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی که موفق به حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نشد، قرار بود در لیست اکران نوروزی قرار بگیرد. مهدی داوری تهیه‌کننده فیلم درباره وضعیت نمایش آن به سوره سینما گفت: متاسفانه با وجود پیگیری انجام شده تا کنون جواب درستی برای پروانه نمایش این فیلم نگرفته‌ایم و همچنان در انتظار به سر می‌بریم.

وی ادامه داد: آقای شمقدری رئیس سازمان سینمایی در برنامه «هفت» نسبت به ارائه سریع پروانه نمایش برای این فیلم صحبت کرد و آقای‌عظیمی مسئول نظارت و ارزشیابی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که این فیلم را حمایت می‌کند تا در لیست نمایش نوروزی قرار بگیرد. اما متاسفانه تاکنون جواب واضحی به ما برای پروانه نمایش ندادند و طبیعتا ما نمی‌توانیم برای اکران آن برنامه ریزی کنیم. در این فیلم حمید فرخ‌نژاد، ترانه علیدوستی، پیمان قاسمخانی، هنگامه قاضیانی، ترلان پروانه و … ایفای نقش می‌کنند.

روح‌الله حجازی پیش از این فیلم‌های سینمایی «در میان ابرها» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>