سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۴ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم های «نفس»، «آبجی» و «ناسور» به جشنواره فجر رفتند

nafas-nasoor-abji

فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، «آبجی» ساخته مرجان اشرفی زاده و انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند به دفتر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شدند.

به گزارش سوره سینما ، محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی که با فیلم «شیار ۱۴۳» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند چندی پیش فرم درخواست حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار پر کردند و همچنین این فیلم برای بازبینی هیات انتخاب به دفتر جشنواره فیلم فجر فرستاده شد.

همچنین محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند را تولید و چندی پیش فرم درخواست حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند و نسخه‌ای از اثر برای بازبینی هیات انتخاب تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم شده است.

انیمیشن سینمایی «ناسور» با موضوع روز عاشورا و حماسه امام حسین (ع) و یاران ایشان ساخته شده و در حال حاضر مراحل دوبله را با مدیریت حمید آشتیانی پور سپری می کند.

همچنین فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده از دیگر فیلم هایی است که قاسمی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید کرده است.

این فیلم یک اثر مادرانه است که نخستین تجربه مرجان اشرفی زاده در عرصه ساخت فیلم بلند سینمایی به شمار می رود. فیلم «آبجی» آخرین مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری را پشت سر گذاشته و نسخه‌ای از آن تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>