سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۴ ق.ظ چاپ مطلب

ساعد هدایتی: رسانه‌ها در انعکاس مشکلات جامعه نقش مهمی دارند

saed-hedayati

بازیگر «درحاشیه» معتقد است که جشنواره اعتیاد برنامه‌ای آینده دار و موثر برای جامعه است و هرچه تعداد این جشنواره ها بیشتر شود مخاطبان بیشتری پیدا می کند.

به گزارش سوره سینما ، ساعد هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با دبیرخانه ‏جشنواره چهارمین ‏جشنواره سراسری اعتیاد و رسانه گفت: رسانه ها در انعکاس مشکلات جامعه نقش مهمی دارند ، آن ها باید با برنامه ریزی و اطلاع رسانی درباره موضوعات مختلف و مشخصا مبارزه با اعتیاد در جامعه می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : هنرمندان می توانند با آثار نوشتاری ، تصویری و فیلم های آموزنده در مسئله اعتیاد برای جوان ها و مسن ترها و همچنین برای کسانی که معتاد هستند مثمرثمر باشند .

بازیگر «مرد هزار چهره» در پاسخ به سوالی مبنب بر اینکه برگزاری این جشواره ها تا چه حد می‌تواند در مقابله با اعتیاد موثر باشد، گفت: هرچقدر جشنواره دارای یک برنامه ریزی و اطلاع رسانی دقیق تر باشد، موثرتر خواهد بود و اگر ادامه پیدا کند می تواند مخاطب بیشتری داشته باشد.

وی افزود: تمامی مسئولین و فعالان رسانه ها باید دست به دست هم بدهند وکمک کنند تا این معضل در جامعه ایران ریشه کن شود .

بازیگر«شب هاب برره» با بیان اینکه سیگار عامل اصلی اعتیاد است، گفت: باید توجه داشت که سیگار علاوه بر اینکه برای بدن انسان زیان آور است درواقع پل اصلی به دره مرگبار اعتیاد است وجوان‌ها باید به آینده استفاده از این نوع موارد فکر کنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: من همیشه برای جوانان کشورم آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم وامیدوارم با دوری از دخانیات همیشه به جای سیگار و .. روی لبانشان خنده باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>